بیوگرافیسریال

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری + معرفی سریال

معرفی سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری

زخم کاری سریالی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به هنرنمایی جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی

با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی میباشد. همچنین نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی بازیگران خردسال این سریال نمایش خانگی هستند.

این سریال از 14 خرداد 1400 هجری شمسی در شبکه نمایش خانگی پخش و منتشر خواهد شد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری میپردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان سریال زخم کاری

در خلاصه داستان سریال زخم کاری آمده است که من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟
– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.
– اگه به تهش برسن.
– بلد باشن می‌رسن.

در این سریال معمایی که در فضای نوآر ساخته شده است؛ الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مائده طهماسبی و مهدی زمین‌پرداز در نقش‌های متفاوتی تجربه دیگری را در کارنامه کاری خود به ثبت رساندند.

میتوانید از طریق وبسایت اینترنتی هکس دانلود اقدام به تماشا یا دانلود سریال زخم کاری کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی در زخم کاری

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. علاوه بر این، وی در فیلم‌های پرفروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، چهار انگشت، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرده‌است.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند. هم‌اکنون نیز وی در عرصه تئاتر و سینما فعال است.

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های فروشنده و ساعت پنج عصر را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد. او با مه‌لقا باقری ازدواج کرده است.

 

رعنا آزادی‌ور در زخم کاری

بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است. شروع فعالیت هنری او از سال 1380 با بازی در فیلم سینمایی «مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی بود.

رعنا آزادی ور فعالیتش را ابتدا از سال 1381 با شرکت در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شروع کرد و موفق شد که در سال 1382 با «فیلم مارمولک» به کارگردانی کمال تبریزی در نقش فائزه به ایفای نقش بپردازد وی در این فیلم با پرویز پرستویی هم بازی شد. فیلم زخم کاری عزتی

رعنا آزادی ور پس از فیلم مارمولک به مدت دو سال بازی نکرد تا اینکه دوباره در سال 1384 با «فیلم هوو» به عرصه بازیگری بازگشت. رعنا آزادی ور همچنین سرانجام در سال 1396 وارد عرصه هنر در تئاتر شد و با تئاتر «بام خانه بوشاسب درازست» به کارگردانی علی اتحاد به روی صحنه رفت.

 

بیوگرافی هانیه توسلی

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد 17 خرداد 1358 در همدان بازیگر ایرانی است. او دیپلم علوم تجربی دارد و فارغ التحصیل ادبیات فیلم نامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است.

وی دانش ‌آموخته کارشناسی نمایشنامه ‌نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. از نخستین کارهایش در سینما حضور همچون سیاهی ‌لشکر در سگ‌کشی بهرام بیضایی بود. با فاصله یکی دو سال تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن از هفتمین جشن خانه سینما ۲۲ شهریور ۱۳۸۲ را از آن خود کرد.

وی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. وی در فیلم ‌های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به سه ماهی، مردن به وقت شهریور، عصر جمعه، آمدیم نبودید رفتیم، سیانور، هفت ماهگی، مرثیه‌ای برای کتاب ‌سوزی ‌ها، شام آخر، نقطه کور، ایده اصلی، جهان با من برقص، مادری، خط ویژه، کلمبوس و شکاف اشاره کرد.

شاید بخوانید : بیوگرافی بازیگران سریال سیاوش

بیوگرافی الهه حصاری

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ تربیت بدنی است.

حصاری در دورهٔ دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس‌های بازیگری مؤسسهٔ فرهنگی هنری «چهره‌های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت‌سر گذاشت.

علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت.در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.

الهه حصاری نقش «برکه» را در مجموعهٔ نمایش خانگی ممنوعه بازی کرده‌است. حصاری، علاوه بر بازیگری، از ورزشکاران حرفه‌ای هوازی است و در یک باشگاه ورزشی در رشتهٔ یوگا به مربیگری می‌پردازد. او دو خواهر به نام‌های المیرا و ملیکا دارد.

 

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

بیوگرافی عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی‌فر (متولد ۱۷ شهریور ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کردو پس از چندی با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست. از جمله دیگر مجموعه تلویزیونی‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

 

بیوگرافی امیرحسین هاشمی

بیوگرافی امیرحسین هاشمی

امیرحسین هاشمی متولد ۲۸ مهرماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران است. امیرحسین، بازیگری را در سال های ۱۳۹۰ شمسی و ۱۳۹۱ شمسی از دنیای تئاتر شروع کرده است.

او دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن می باشد. امیرحسین هاشمی هنگامی که ۲۶ سال سن داشت و در سال ۱۳۹۴ شمسی وارد دنیای سینما شد!

امیرحسین علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز در عرصه ی هنر فعالیت داشته است! لازم به بیان است او فعالیت هنری خود را در ابتدا با دستیاری تجربه کرد و حالا در سینما و تلویزیون حضور موفقی دارد.

دقت داشته باشید امیر حسین در سال ۱۳۹۵ شمسی با حضور در ساخت فیلم سینمایی مستند “نیروگاه ری” تجربه فیلم سازی خود را کسب کرد و در فیلم “ماجرای نیمروز” نیز به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشت.

 

بیوگرافی سعید چنگیزیان

بیوگرافی سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان متولد 1356 در سمنان بازیگر اهل ایران است. سعید چنگیزیان فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است.

چنگیزیان فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود اول) به کارگردانی بهزاد بهزادپور اغاز کرد. او دیپلم گرافیک از هنرستان امیرکبیر سمنان دارد پس از اخذ دیپلم از طراحی و گرافیک جدا شد و به حرفه بازیگری روی آورد.

سعید چنگیزیان از جمله بازیگران فعال و درجه یک تئاتر است که کارهای درخشانی در عرصه بازی در صحنه دارد مثل تن‌تن و راز قصر مونداس، باغ آلبالو و غیره و این روزها در نقش اصلی نمایش ستوان آینیشمور حسن معجونی بازی متفاوتی ارائه کرده است. چنگیزیان مثل اغلب بازیگران تئاتر در این چند سال اخیر به بازی در حوزه سینما روی آورده است.

سعید چنگیزیان و الهام کردا با هم دانشگاهی بودند سال 79 با هم به نامزد کردند و در نهایت سال 81 به ازدواج ختم شد. او اکنون در سریال زخم کاری به ایفای نقش میپردازد.

 

بیوگرافی مه‌لقا باقری

بیوگرافی مه‌لقا باقری

مه‌لقا باقری متولد ۲۵ خرداد ۱۳۶۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است. وی همسر جواد عزتی است.

وی فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره (۱۳۸۲–۱۳۷۸) و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس ۱۳۸۵ همچنین بیش از ۱۲ سال به صورت حرفه‌ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره‌های داخلی و خارجی در کشورهایی نظیر فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌است.

وی در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز فعالیت دارد. در سری اول مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت ایفای نقش نمود.

بیشتر بخوانید : معرفی سریال گیسو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا