پیشنهادیسریال

معرفی سریال گیسو

کارگردان، بازیگران، خلاصه داستان سریال گیسو

سریال گیسو جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی که از 13 اسفند 99 روانه شبکه خانگی شد جدیدترین ساخته منوچهر هادی و در ادامه سریال عاشقانه میباشد. برای بررسی و معرفی سریال گیسو با ما همراه باشید.

گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

این سریال یک داستان معمایی را با رویکرد اجتماعی به تصویر می‌کشد. در سریال گیسو، محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری و هومن سیدی بار دیگر رو‌به‌روی دوربین منوچهر هادی قرار گرفته‌اند.

محمدرضا گلزار علاوه بر بازیگری، تیتراژ پایانی این سریال جذاب و هیجان انگیز را نیز خوانده است. آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال گیسو را نیز فرزاد فرزین با ترانه ای از روزبه بمانی خوانده است.

رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

برای دانلود سریال گیسو با ترافیک نیم بها میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا