بیوگرافیسریال

بیوگرافی بازیگران سریال سیاوش + معرفی سریال

معرفی سریال شبکه نمایش خانگی سیاوش

سیاوش سریالی درام و اجتماعی با هنرنمایی میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، سوگل خلیق، گیتی قاسمی، خسرو شهراز، علیرضا جعفری، محمدرضا صولتی، ناهید مسلمی، مهدخت مولایی، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، علی عامل هاشمی، مرجان اتفاقیان، الهام جدی، مرجان قمری و رویا جاویدنیا و نویسندگی پویا سعیدی و کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

صادق یاری به عنوان مجری طرح در این سریال حضور دارد. سریال سیاوش یک درام اجتماعی با حال و هوایی معمایی و قصه‌ای جذاب است.

در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیرکننده و نقش‌آفرینی‌های متفاوتی از میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هستیم. موسیقی تیتراژ این سریال نیز توسط پرواز همای ساخته شده است. در ادامه به معرفی کوتاه از سریال و بیوگرافی بازیگران سریال سیاوش میپردازیم.

خلاصه داستان سریال سیاوش

حاضری برای حمایت از خانواده‌ات چی کار کنی؟ اگه مجبور بشی دیگه عضوی از خانواده هم نباشی، کار درست رو انجام میدی یا منتظر میشی که نابود بشن؟

مهدی و صادق یاری پیش از این سریال ممنوعه را با حضور میلاد کی‌مرام تولید کرده بودند و سریال سیاوش دومین همکاری آن‌ها در شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید. برای دانلود سریال سیاوش به هکس دانلود مراجعه کنید.

بیوگرافی بازیگران سریال سیاوش

 

بیوگرافی رضا کیانیان

بیوگرافی میلاد کی‌مرام

میلاد کِی‌مَرام متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در بندرانزلی هنرپیشه سینما، و تئاتر است. با این‌که میلاد کی‌مرام، زادهٔ ۱۳۶۴ است امّا تاریخ تولّد او در شناسنامه ۱۳۶۵ است. او یک خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خود دارد و آخرین فرزند خانواده است.

میلاد کی‌مرام در کودکی به فوتبال علاقه داشت. اما در ۱۶ سالگی فوتبال را رها کرد و به دنبال تئاتر رفت. برای ادامه کار هنرپیشگی به تهران رفت و در کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرد. میلاد کی‌مرام در تهران به علت نداشتن جای خواب، مدتی در موتورخانه خانه مدرسه کیمیایی زندگی می کرد. سپس در یک رستوران مشغول به کار شد.

میلاد کی‌مرام با رتبه نخست از کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی، فارغ‌التحصیل شد. او در سال ۱۳۸۵ سالگی دستیار کارگردان در فیلم رئیس بود.یکی از مشتریان رستورانی که میلاد کی‌مرام در آن کار می کرد گلاب آدینه بود. میلاد کی‌مرام با او در مورد علاقه به بازیگری صحبت کرد و گلاب آدینه نیز پذیرفت که او برای بازی در سریال خواستگاران، تست بدهد. پذیرفته شدن در این تست، راه زندگی میلاد کی‌مرام را عوض کرد.

میلاد کی‌مرام در کنار حرفه بازیگری به فیلمنامه‌نویسی و داستان‌نویسی نیز می‌پردازد. میلاد کی‌مرام عضو باشگاه والیبال هنرمندان و از طرفداران سر سخت ملوان بندر انزلی است.

شاید بخوانید : معرفی سریال گیسو

بیوگرافی رضا کیانیان

بیوگرافی رضا کیانیان

رضا کیانیان متولد ۲۹ خرداد ۱۳۳۰، تهران بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نویسنده ایرانی است. رضا کیانیان در سال ۱۳۳۰ در محله میدان خراسان تهران به دنیا آمد. به گفته خودش، پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود.

رضا دومین فرزند خانواده و دارای ۴ برادر و دو خواهر می‌باشد. او در ۱ سالگی به همراه خانواده به مشهد نقل مکان کرد. در مشهد علاوه بر گذراندن دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان، در حوزه علمیه مشهد به تحصیل دروس فقهی و اسلامی نیز پرداخت.

اولین استاد بازیگری او برادرش داوود بود که در سال ۱۳۴۵ وی را در نمایشنامه از پانیفتاده‌ها به قلم غلامحسین ساعدی کارگردانی کرد. رضا به مدت سه سال در گروه تئاتر برادرش داوود فعالیت داشت. وی در سال ۱۳۵۵ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد. همسر او هایده قراچه داغی، خواهرزادهٔ سهراب سپهری است.

کیانیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با حضور در فیلم تمام وسوسه‌های زمین ساخته حمید سمندریان آغاز کرد. کیمیا ساخته احمدرضا درویش نخستین کار قابل توجه او بود.

آژانس شیشه‌ای نقطه اوج او در سینما بود، وی در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را گرفت و در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم بود.

فیلم‌های سگ‌کشی، سینما سینماست، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی‌ها عاشق می‌شوند، یک حبه قند، فرش باد، یک تکه نان، روبان قرمز و کفشهایم کو؟ از کارهای شاخص او به‌شمار می‌رود و کیانیان در این آثار بازی‌های متفاوت و فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت.

او برای بازی ماندگارش در فیلم خانه‌ای روی آب نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورد. معروف‌ترین نقش تلویزیونی رضا کیانیان نقش جمشید در سریال شلیک نهایی به کارگردانی محسن شاه‌محمدی می‌باشد.

بیوگرافی ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

تَرْلان پروانه متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز هنرپیشه اهل ایران است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

بیوگرافی مجید صالحی

سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است. سید مجید صالحی در تهران خیابان امین الملک (امامزاده حسن) به دنیا آمد.

وی پس از اخذ دیپلم ریاضی و فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در مؤسسهٔ بازیگری رسام هنر و کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، این حرفه را به‌طور جدی دنبال کرد.مجید صالحی در گفتگویی که در ۲۵ آذر ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در «برنامه زنده سی و پنج» از بسیاری از بخش‌های ز‌ندگی خود و همچنین دربارهٔ فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود صحبت کرد.

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

کناره‌گیری حمید جبلی از فیلم «یکی بود یکی نبود» باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. وی علاوه بر بازی در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی، نویسندگی و کارگردانی را نیز بر عهده داشته‌است.

اغلب فیلم‌هایی که صالحی تاکنون در آن‌ها ایفای نقش کرده با فروش بالایی روبه رو شده‌اند فیلم‌هایی همچون بعد از ظهر سگی، مجردها، مجرد چهل ساله و … و این نشان می‌دهد که او بازیگری است قابل اعتماد و البته پرطرفدار، به قول خودش بازیگر خوش شانسی است.

وی تهیه‌کنندگی چند فیلم کوتاه را نیز بر عهده داشته‌است.او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم‌اکنون در مؤسسهٔ فرهنگی و هنری اندیشهٔ ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می‌باشد.

بیشتر بخوانید : بیوگرافی بازیگران زخم کاری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا