تمامی مطالب

«دامبو» بر صدر باکس آفیس نشست

فیلم زنده «دامبو» محصول جدید والت دیزنی با فروش ۴۵ میلیون دلاری در سه روز نخست اکران، بر صدر باکس آفیس آمریکا نشست.

به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی «دامبو» صدرنشین جدول فروش آمریکا شد که فیلم جدیدمتیو مک‌کانهی با عنوان «The Beach Bum» فروش ۱.۸ میلیون دلاری بدترین افتتاحیه فیلمی از این بازیگر را رقم زد و فیلم دهم باکس آفیس شد.

«دامبو» ساخته تیم برتون با نمایش در ۴۲۵۹ سالن سینما در سه روز فروشی ۴۵ میلیون دلاری را ثبت کرد.

این فیلم که با اقتباس از انیمیشن سال ۱۹۴۱ ساخته شده درباره یک بچه فیلم بامزه است که گوش‌هایی جادویی دارد و می‌تواند با کمک آنها پرواز کند. در حالی که انتظار می‌رفت این فیلم حداقل با ۵۰ میلیون دلار وارد سینماها شود، اندکی کمتر از انتظار ظاهر شده است.

در بازارهای خارج از آمریکا نیز «دامبو» با افتتاحیه ۱۰.۷ میلیون دلاری در چین و در مجموع با فروش ۱۱۶ میلیون دلاریدر سطح جهان کارش را شروع کرده است.

این فیلم موفق شد تا فیلم «ما» را کنار بگذارد و نشان دهد که مخاطبان خیلی به نقدهای منتقدان که از فیلم استقبال نکرده بودند، توجه ندارند.

با توجه به تعطیلات عید پاک انتظار می‌رود فروش «دامبو» از این هم بیشتر شود.

«ما» با فروش ۳۳.۶ میلیون دلار دیگر در دو هفته در مجموع در آمریکا ۱۲۸.۲ میلیون دلار فروش کرده و فیلم دوم باکس آفیس شده است.

«کاپیتان مارول» نیز در چهارمین هفته نمایشش با فروش ۲۰.۵ میلیون دلار در مجموع ۳۵۳.۸ میلیون دلار فروش کرده و فیلم سوم باکس آفیس است.

در مکان چهارم «۵ پا آن‌طرف‌تر» با فروش ۶.۳ میلیون دلار در هفته سوم و مجموع فروش ۳۵.۹ میلیون دلاری و در مکان پنجم «برنامه‌ریزی نشده» با فروش ۶.۱ میلیون دلار در نخستین آخر هفته اکرانش جای دارند.

«برنامه ریزی نشده» یک درام مذهبی به نویسندگی و کارگردانی چاک کونزلمن و ماری سالومون بر مبنای کتاب خاطراتی به همین نام از ابی جانسون است.

منبع :مهر

نوشته «دامبو» بر صدر باکس آفیس نشست اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا