تمامی مطالب

فیلم جدید تارانتینو (روزی روزگاری در هالیوود) با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت

امروز سعی دارم تا به معرفی یکی از مهمترین فیلم های سال ۲۰۱۹ بپردازم که تعداد زیادی از بازیگران سینمای هالیوود در آن به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم روزی روزگاری در هالیوود فیلمی تحسین شده از کارگردان سرشناس و شناخته شده سینمای هالیوود کوئنتین تارانتینو می باشد که قرار است تا در همین سال جاری بر روی پرده سینماها برود. این فیلم داستان شخصی به نام ریک را به نمایش می گذارد که در سینما شخصیت او رو به فراموشی است از اینرو تصمیم می گیرد تا همراه با دوستش کلیف در شهر دیگری به دنبال شهرت گمشده اش بگردد.

تارانتینو از آن دسته کارگردان های قابل اعتماد است که فیلم های بسیار بزرگی از قبیل داستان عامه‌پسند، بیل را بکش بخش ۱، بیل را بکش بخش ۲، جنگوی زنجیرگسسته، هشت نفرت‌انگیز را در کارنامه هنری اش داراست، اینبار به سراغ داستانی کاملا متفاوت رفته است که در آن بازیگران سرشناس بسیار زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند. برای ادامه بررسی فیلم جدید تارانتینو با ما همراه باشید و همینطور می توانید برای دانلود این فیلم و دیگر فیلم های سینمای هالیبوود از بخش دانلود فیلم استفاده کنید.

تصویر برد پیت در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

بازی لئوناردو دی کاپریو در فیلم جدید تارانتینو

یکی از بازیگران سرشناس و شناخته شده سینمای هالیوود که برای بازی در فیلم از گور برخاسته توانسته بود برای اولین بار جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را مال خود کند اینبار در فیلم جدید این کارگردان شناخته شده در نقشی کاملا متفاوت حضور یافته است، البته باید اشاره کنم که تا به امروز اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست اما باید بگویم که دی کاپریو تا به امروز در هر نقشی حضور یافته است توانسته بازی بینظیری را از خود به نمایش بگذارد که نمونه آنها را می توان نقش آفرینی او در فیلم تایتانیک، هوانورد، از گور برخاسته و جزیره شاتر اشاره کرد. از طرفی دیگر حضور یکی دیگر از بازیگران بسیار شناخته شده سینمای هالیوود برد پیت می باشد که در این فیلم حضوری موفق را از خود به نمایش گذاشته است. شاید این بازیگر بسیار سرشناس هالیود نیازی به معرفی چندانی نداشته باشد، زیرا همه ما با نام،چهره و بازی های بسیار تاثیر گذار او آشنا هستیم.

در ابتدا قرار بود تا در کنار بازیگر خوش چهره سینمای هالیوود مارگو رابی بازیگرانی چون جنیفرلارنس و رفیق دیرینه‌اش ساموئل ال. جکسون حضور یابند ولی این اتفاق در این فیلم رخ نداد و نقش های اصلی به دی کاپریو و بردپیت رسید تا شاهد تغیر اساسی در انتخاب و حتی شیوه داستانگویی این کارگردان باشیم.

تصویر لئوناردو دی کپریو در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

همکاری آل پاچینو و تارانتینو در فیلم روزی روزگاری در هالیوود

ال پاچینو بازیگر شناخته شده و توانمند سینمای هالیوود که برای بازی در فیلم هایی چون پدر خوانده و بعد از ظهر سگی در دهه های گذشته توانسته بود به شهرت فراوانی دست پیدا کند به تازگی در فیلم جدید تارانتینو حضور یافته و توانسته بازی بینظیری را از خودش به نمایش بگذارد. پاچینو در این فیلم در نقش ماروین شوارز حضور یافته و در واقع نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو را در این فیلم بر عهده دارد.

یکی دیگر از نکات مثبتی این فیلم را می توان بازی بسیار متفاوت مارگو رابی در نقش شارون تیت دانست که بنظر برخی از منتقدان یکی از بهترین بازی های این بازیگر خواهد بود. مارگو رابی در مصاحبه ای درباره همکاریش با تارانتینو اعلام کرد که تارانتینو کارگردان‌ مورد علاقه من است و من همیشه از طرفدداران پر و پا قرص این کارگردان بوده ام و از کودکی دوست داشته ام کارهای او رو از نزدیک ببینم و بازی در این فیلم باعث شد تا اتفاقهایی که سر صحنه فیلمبرداری رخ میده برای من هیجان انگیزه باشد. در این سال جاری باید اشاره کرد که فیلم های با کیفیت بسیار زیادی قرار است تا بر روی پرده سینماها برود که از جمله آنها می توان به فیلم Glass اثری از کارگردان شناخته شده سینمای هالیوود شیامالان اشاره کرد که در آن بازیگران سرشناس بسیار زیادی از قبیل جیمز مک آووی، ساموئل ال جکسن و بروس ویلیس در آن به ایفای نقش پرداخته اند که ادامه ای بر دو فیلم دیگر این کارگردان شناخته شده به نام های نشکن و شکافته می باشد که توانسته اند با فروش فوق العاده ای همراه باشند و فیلم دیگری که بنظر من یکی از بهترین فیلم های ۲۰۱۹ است بازی بسیار متفاوت واکین فینیکس در نقش شخصیت شرور فیلم Joker است که به تازگی تصاویری از گریم بسیار متفاوت این بازیگر منتشر شده است که با شخصیت جوکر در فیلم های گذشته بسیار متفاوت می باشد. اگر از طرفداران این فیلم و دیگر فیلم های هالیوودی هستید پیشنهاد میکنم که با مراجعه به بخش دانلود فیلم جدید تمامی فیلم های روز دنیا را دانلود کنید و از آنها لذت ببرید.

#تبلیغات

نوشته فیلم جدید تارانتینو (روزی روزگاری در هالیوود) با بازی لئوناردو دی کاپریو و برد پیت اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا