تمامی مطالب

احتمال ساخت دنباله «راپسودی بوهمی» قوت گرفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به نظر می‌‎رسد احتمال ساخت دنباله‌ای بر فیلم «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) از همیشه بیشتر شده است.

گیتاریست مشهور گروه کویین برایان می پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود به نظرش کنسرت لایو اید بهترین جا برای پایان یافتن فیلم بود. او در ادامه به این نکته هم اشاره کرده بود که شاید دنباله‌ای برای فیلم ساخته شد.

اگر دنباله راپسودی بوهمی ساخته شود و آنطور که اشاره شد از کنسرت لایو اید هم شروع شود، فیلم باید ۶ سال پایانی زندگی فردی مرکوری را پوشش دهد.

با توجه به اینکه مصاحبه برایان می به ماه‌ها پیش از موفقیت‌های گسترده «راپسودی بوهمی» برمی‌گردد و او اشاره به دنباله را همراه با لحنی نه چندان جدی مطرح کرده بود تا امروز این احتمال چندان جدی گرفته نمی‌شد.

حال رودی دلزال، کارگردانی که سال‌ها است برای گروه کویین موزیک ویدیو می‌سازد اخیرا در یک مصاحبه گفته ساخت «راپسودی بوهمی ۲» به شدت در خانواده کویین مورد بحث و گفت‌وگو است. دلزال درباره این دنباله گفته: جیم بیچ مدیر گروه کویین برنامه‌هایی برای ساخت دنباله فیلم دارد و احتمالا این دنباله از کنسرت لایو اید آغاز شود.

این خبر هنوز توسط هیچکدام از اعضای گروه تایید نشده اما به نظر می‌رسد احتمال ساخت دنباله راپسودی بوهمی حالا از هر زمان دیگری بیشتر شده است.

راپسودی بوهمی ساخته شد تا نگاه نزدیک‌تری به گروه کویین، فردی مرکوری و تاثیر آن‌ها بر موسیقی راک اند رول داشته باشد. این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم زندگی‌نامه‌ای در حوزه‌ موسیقی تبدیل شده است. در عین حال موفقیت در مراسم اسکار و گلدن گلوب باعث افزایش توجه‌ها به این فیلم شد. با در نظر گرفتن همه این نکات ساخت یک قسمت دیگر آنقدرها هم ایده عجیبی نیست و دست کم باید گفت برای کشاندن مخاطبان به سالن‌های سینما لازم نیست اتفاق عجیب و غریبی بیفتد.

اگر دنباله راپسودی بوهمی ساخته شود و آنطور که اشاره شد از کنسرت لایو اید هم شروع شود، فیلم باید ۶ سال پایانی زندگی فردی مرکوری را پوشش دهد.

البته که در این ۶ سال داستان‌‎های زیادی برای روایت وجود دارند اما این داستان‌ها بیش از آنکه به نقش فردی مرکوری در موسیقی بازگردد داستان‌های شخصی زندگی اوست. داستان‌هایی که معلوم نیست با چه بازخوردهایی مواجه شوند.

در عین حال برخی معتقدند اگر فیلم نخواهد به این بخش بپردازد و داستان گروه کویین پس از فردی مرکوری را ادامه دهد اساسا جذابیت‌های دراماتیک چندانی نخواهد داشت و به احتمال زیاد با شکست مواجه می‌شود.

The post احتمال ساخت دنباله «راپسودی بوهمی» قوت گرفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا