تمامی مطالب

ماجرای شکایت جانی دپ از امبر هرد

آیا کاپیتان جک اسپارو قربانی نقشه از پیش برنامه ریزی شده بوده و مورد ظلم قرار گرفته است؟!

جدایی جانی دپ از امبر هرد یکی از جنجالی ترین موارد طلاق در هالیوود در سال های اخیر بوده که علاوه بر هزینه های مالی برای دپ، نقش زیادی در بیکار شدن و عدم تمایل کارگردانان برای کار با او داشته است و اکنون جانی دپ می خواهد این مسئله را از طریق دادگاه پیگیری کند. در شکایتی که جانی دپ در روزهای گذشته علیه امبر هرد ارائه داده، وی را متهم به بدنام کردن خود کرده و بدین ترتیب به خاطر مقاله ای که هرد درباره کتک خوردن از دپ نوشته، از او درخواست ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است؛ زیرا به ادعای دپ این مقاله به قیمت از دست دادن نقش معروف او در مجموعه فیلم های «دزدان دریای کارائیب» (Pirates Of The Caribbean) شده است.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

این بازیگر سرشناس که در این مجموعه فیلم ها نقش کاپیتان اسپارو را بازی کرده است، یک شکایت ۴۰ صفحه ای طویل را علیه همسر سابق خود تقدیم دادگاه کرده است. این شکایت تلاشی است از جانب جانی دپ برای پاک کردن نام خود از اتهام خشونت خانگی علیه همسر و همچنین متهم کردن همسر سابقش به خیانت و اینکه او مقصر اصلی پایان ازدواج ناموفقشان بوده است. در این شکایت که اسناد جدیدی از شاهدان در آن ارائه شده، ادعا شده که امبر هرد برای پیشرفت در حرفه خود و شهرت بیشتر، با همدستی دوستانش داستان ساختگی کتک زده شدن توسط دپ در خانه را مطرح کرده است. همچنین دپ ادعا کرده که علاوه بر دروغ بودن محض این ادعاها، وی داستان را طوری زمان بندی کرده که با اکران فیلم بلاک باستر دپ مطرح شود و بدین ترتیب باعث کاهش فروش این فیلم و از دست رفتن نقش کاپیتان جک اسپارو شده است.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

همچنین دپ،۵۵ ساله، ادعا می کند که امبر هرد در دوران ازدواج به او خیانت کرده و با ایلان ماسک رابطه مخفیانه داشته است. وی همچنین می افزاید که هرد، ۳۲ ساله، با وی با خشونت رفتار کرده و پس از این که یک بطری مشروبات الکلی را به سمت دپ پرتاب کرده، وی مجبور شده به خاطر صدمه ای که به انگشتش وارد شده جراحی پیوند انجام دهد. هرد در مقاله اخیر خود در ماه دسامبر که در روزنامه واشنگتن پست و با عنوان «من علیه خشونت جنسی حرف زدم و با خشم فرهنگمان مواجه شدم» هیچ اشاره ای به دپ و خشونت خانوادگی او نکرده است.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

با این وجود در قسمتی از مقاله خود چنین می نویسد: «دو سال پیش من با مطرح کردن خشونت خانوادگی به یک چهره عمومی تبدیل شدم» و بدین ترتیب می توان گفت که در این مقاله به خشونت ادعایی جانی دپ اشاره شده که در سال ۲۰۱۶ مطرح شده و باعث جدایی جنجالی این زوج شد. آدام والدمن، وکیل دپ، می گوید که این مقاله سوء استفاده از جریان #MeToo بوده زیرا هرد خود را قربانی خشونت جلوه داده در حالی که او کسی بوده که مرتکب خشونت علیه دپ شده است. در این شکوائیه به صحبت ها و شهادت های برخی از کارکنان ساختمان محل زندگی دپ و هرد اشاره شده که متفق القول ادعاهای هرد علیه دپ را نفی می کنند.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

همچنین آقای والدمن گفت که وی و موکلش به زودی ویدیوها، تصاویر و شهود جدیدی را برای پاک کردن نام دپ از خشونت علیه زنان ارائه خواهند کرد. توافق برای طلاق بین دپ و هرد در اوایل سال ۲۰۱۷ حاصل شد که بر اساس آن دپ با پرداخت ۵٫۳ میلیون پوند به همسر سابق خود موافقت کرده بود و در توافقنامه آمده بود که هرد باید ادعاهای خود مبنی بر کتک خوردن از دپ را پس بگیرد. هرد ادعا کرده بود که دپ موهای او را گرفته و او را روی زمین کشیده است و همچنین تلاش کرده که با بالش او را خفه کند. علاوه بر این، در توافقنامه جدایی آمده بود که هرد دیگر نباید هیچگاه در مورد جدایی اش با رسانه ها صحبت نماید. اکنون دپ ادعا می کند که هر برای دستیابی به شهرت و ثروت با وی ازدواج کرده است هر چند در این توافقنامه، هر دوی آن ها ادعا کرده اند که قصد آسیب فیزیکی و روحی به یکدیگر را نداشته اما ازدواجشان با فراز و نشیب هایی همراه بوده است.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

با این وجود جدایی این زوج به دشمنی تبدیل شده و اکنون خبر می رسد که هرد برای دفاع از روزنامه انگلیسی که دپ از آن شکایت کرده در دادگاه حاضر خواهد شد. اگر چه مشخص نیست که این شکایت بتواند اعتبار و آبروی از دست رفته دپ را به وی بازگرداند اما وکیل وی گفته که بیش از ۸۷ فایل ویدیویی از دوربین های امنیتی و شهادت بیش از ۱۷ شاهد را در شکایت خود دخیل کرده اند که ادعاهای دپ را تایید می نمایند. در مورد ماجرای کتک خوردن هرد و تصویری که وی بعدها با صورت کبود شده رسانه ای کرد نیز، دپ ادعا می کند کل ماجرا از قبل برنامه ریزی شده و هرد او را به پنتهاوسشان کشانده تا بعد از اعلام این که می خواهد از او جدا شود، از دپ بخواهد وسایل شخصی اش را از خانه مشترکشان ببرد.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

وی ادعا می کند که در آن روز یکی از دوستان هرد نیز همراه وی بوده و با دوستان دیگر هرد که در رسانه های اجتماعی فعال بودند تماس مکرر داشته است. هرد اما ادعا می کند که دپ تلفن همراه خود را مانند یک بازیکن بسکتبال و با قدرت زیاد به سمت او پرتاب کرده که به صورت او خورده است. دو دوست هرد که یکی از آن ها پشت تلفن بوده و تمامی ماجرا را از طریق تلفن شنیده، ادعاهای هرد را تایید کرده اند. بر اساس شکوائیه دپ اما همان شب پلیس به پنتهاوس محل زندگی آن ها مراجعه می کند اما هیچ نشانی از کبودی روی صورت یا آسیب های دیگر ادعایی توسط هرد را در خانه مشاهده نمی کند اما وقتی ۶ روز بعد هرد با صورتی کبود در دادگاه حاضر می شود، قاضی دستور می دهد که دپ حق نزدیک شدن به همسر خود تا اطلاع ثانوی را ندارد.

جانی دپ و امبر هرد,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

بر اساس ادعای دپ، وی به خاطر کار برای هفته های طولانی از خانه دور بوده و در این مدت کارکنان ساختمان هیچ نشانه ای از کبودی و جراحت روی صورت هرد ندیده اند. همچنین در این شکایت ادعا می شود که در همان روزها، ایلان ماسک شبانه به پنتهاوس هرد و دپ می آمده و این روابط از یک ماه پس از ازدواج هرد و دپ وجود داشته است. بدین ترتیب به نظر می رسد که مشکلات مالی و کاری جانی دپ وارد مرحله تازه ای شده و وی می خواهد به هر ترتیبی که شده هم اعتبار از دست رفته اش را بدست آورد و هم از همسر سابقش غرامت دریافت کند که البته هنوز مشخص نیست بتواند در این موفق باشد.

منبع :روزیاتو

نوشته ماجرای شکایت جانی دپ از امبر هرد اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا