تمامی مطالب

احتمال اکران گسترده فیلم جدید اسکورسیزی قوت گرفت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

درست در روزی که مراسم اسکار برگزار شد شاهد انتشار تیزری از فیلم سینمایی مرد ایرلندی (Irishman) جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی بودیم که با سرمایه‌گذاری نت‌فلیکس ساخته شده است؛ تیزری که باعث شد حدس و گمان‌هایی درباره‌ احتمال اکران گسترده این فیلم‌ مطرح شود.
در این تیزر یک نکته خاص توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. در بخشی از تیزر عبارت «پاییز آینده در سینماها» به چشم‌ می‌خورد در حالی که نت‌فلیکس پیش از این درباره فیلم‌ «روما» (Roma) از ادبیات متفاوتی استفاده کرده بود. عبارتی که درباره فیلم‌ روما استفاده شده بود روی «سینماهای برگزیده» تاکید می‌کرد.

به نظر می‌رسد سیاست جدید نت‌فلیکس صرفا به فیلم اسکورسیزی محدود نخواهد بود و این شرکت قصد اکران‌ گسترده‌تر چند اثر دیگر را هم دارد که احتمالا ممکن است شانس بردن جوایز سینمایی را داشته باشند.

البته پیش از این در نقل قولی از پل شریدر همکار (فیلم‌نامه‌نویس فیلم راننده تاکسی) و دوست اسکورسیزی گفته شده بود که نت‌فلیکس با فیلم مرد ایرلندی هم برخورد متفاوتی نخواهد داشت و این کارگردان صرفا روی یک اکران محدود دو هفته‌ای حساب باز می‌کند اما حال و با توجه به تیزر جدید و عدم ذکر عبارت «سینماهای برگزیده» برخی معتقدند ممکن است اکران مرد ایرلندی طولانی‌تر و گسترده‌تر از چیزی باشد که پیش از این در نظر گرفته می‌شد.
طبق آنچه منابع خبری نزدیک به خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارش کرده‌اند، فرضیاتی که پس از دیدن تیزر فیلم به وجود آمده واقعیت دارد.
براساس این گزارش اسکورسیزی از نت‌فلیکس خواسته یک اکران گسترده و کامل را برای فیلمش تدارک ببیند و ظاهرا نت‌فلیکس این خواسته‌ را پذیرفته و برای این کار در حال مذاکره با سینماداران است. همچنین قرار شده میزان فروش فیلم مرد ایرلندی هم توسط نت‌فلیکس اعلام شود؛ اتفاقی که امسال درباره روما جدیدترین اثر آلفونسو کوارون رخ نداد.
به نظر می‌رسد سیاست جدید نت‌فلیکس صرفا به فیلم اسکورسیزی محدود نخواهد بود و این شرکت قصد اکران‌ گسترده‌تر چند اثر دیگر را هم دارد که احتمالا ممکن است شانس بردن جوایز سینمایی را داشته باشند.

The post احتمال اکران گسترده فیلم جدید اسکورسیزی قوت گرفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا