تمامی مطالب

قسمت سوم سریال نهنگ آبی منتشر شد + معرفی سریال

قسمت سوم سریال نهنگ آبی منتشر شد

همانطور که از پیش اعلام شده بود، امروز ( نهم بهمن ماه 1397 ) قسمت اول سریال نهنگ آبی منتشر شد. این سریال جدیدترین ساخته فریدون جیرانی می باشد که پیش از این آثار موفقی همچون فیلم های خفگی، قرمز، آب و آتش و … را در کارنامه خود دارد. تهیه کنندگی این سریال نیز برعهده سعید ملکان می باشد. لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حمید رضا آذرنگ، حسین یاری، ماهور الوند، آزاده صمدی، الهام کردا، پریوش نظریه، ستاره پسیانی، ویشکا آسایش، مجید مظفری، فرهاد آئیش و مصطفی زمانی بازیگران سریال نهنگ آبی را تشکیل می دهند

سریال نهنگ آبی

طبق گفته فریدون جیرانی این سریال در 30 قسمت ساخته خواهد شد که سه شنبه هر هفته یک قسمت آن از توسط شرکت هنر اول در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود. سعید ملکان و شرکت هنر اول سرمایه گذاران این مجموعه را تشکیل می دهند. علاقه مندان به تماشا این سریال می توانند دی وی دی های این مجموعه را پس از انتشار و توزیع تهیه کنند و یا به صورت قانونی به دانلود سریال نهنگ آبی بپردازند.

جهت مشاهده تیزر سریال نهنگ آبی بر روی این متن کلیک کنید.

معرفی سریال : نهنگ آبی عنوان سریال نمایش خانگی جدید و متفاوت در فضایی معمایی و رازآلود به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی محصول سال 1397 می باشد. بازیگرانی چون « حسین یاری ، مجید مظفری ، ساعد سهیلی ، لیلا حاتمی ، مصطفی زمانی ، حمیدرضا آذرنگ ، فرهاد آئیش ، ویشکا آسایش ، ماهور الوند ، آزاده صمدی ، پریوش نظریه ، الهام کردا ، ستاره پسیانی ، دیبا زاهدی و …. » در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌ اند.

حواشی و اخبار سریال نهنگ آبی : سریال نهنگ آبی در ابتدا با نام تلگرام معرفی شد که در آغاز مراحل تولید نام آن تغییر کرد. سریال نهنگ آبی از تعداد زیادی بازیگران بسیار برجسته بهره برده است که یک نقطه قوت به حساب می آید. علی احمد زاده کارگردان فیلم مادر قلب اتمی، پس از یک سال بعد از اکران آن، نسبت به کپی کردن گریم یکی از شخصیت ‌های این سریال از شخصیت اصلی فیلمش به سازندگان سریال پخش خانگی «نهنگ آبی» واکنش داده و تصویر منتشر شده از گریم لیلا حاتمی در این سریال را به چالش کشیده‌ است.

او در مطلبی با کنار یکدیگر قرار دادن تصویر حاتمی در این سریال با چهره ترانه علیدوستی در فیلم خودش، طراح گریم «نهنگ آبی» را متهم به دزدی شخصیت کرده ‌است، سعید ملکان که در فیلم احمدزاده طراح گریم بوده، گویا از کلاه گیس و گریم مشابهی برای حاتمی در این سریال هم استفاده کرده ‌است.

علی احمدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت : خانم حاتمی عزیز. به آقای ملکان (تهیه‌ کننده و گریمور نامحترم مؤسسه اوج) سلام برسونید و خدمتشان عرض کنید: کلاهی که امروز بر سر شماست بخشی از هویت یک کاراکتر است که قبل‌ ها طراحی شده، خریداری شده و نمایش داده شده و حالا به این شکلی دزدیده شده و بدون هیچ تغییری دوباره بر سر شما فرورفته است، جای بسی تأسف است که امروز این گونه دزدی ‌ها لا به لای دزدی ‌های کلان کوچک شمرده می‌ شود.

دانلود سریال نهنگ آبی از سایت هکس دانلود :

https://hexdownload.net/31481/blue-whale-series/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا