تمامی مطالب

معرفی برنامه جدید احسان علیخانی بنام عصر جدید

در این مطلب به معرفی برنامه عصر جدید خواهیم پرداخت. این برنامه ساخته جدید احسان علیخانی می باشد که طبق اخبار منتشر شده، خود او مجری این برنامه خواهد بود. بنابر آنچه در تیزر برنامه عصر جدید آورده شده است، احتمالا این برنامه یک کپی از برنامه American got talent خواهد بود. البته کپی برداری از برنامه های معروف جهان همچون American got talent امری رایج می باشد و در تمام کشورها برنامه هایی اینچنین و با الگو برداری های مشابه ساخته می شود.

معرفی برنامه عصر جدید

برنامه عصر جدید یک برنامه استعداد یابی خواهد بود. رویا نونهالی، آریا عظیمی‌ نژاد، سید بشیر حسینی و امین حیایی داوران برنامه عصر جدید خواهند بود و همانطور که گفتیم احسان علیخانی مجری این برنامه می باشد. احسان علیخانی پیش از این برنامه موفق ماه عسل را تهیه کرده بود که از جمله موفق ترین برنامه های صدا و سیما به حساب می آید. همچنین فیلم بدون تاریخ، بدون امضا نیز که به عنوان نماینده سینمای ایران در مراسم اسکار 2019 حضور خواهد داشت، توسط علیخانی تهیه شده است.

دانلود برنامه عصر جدید

طبق جدیدترین اخبار فیلم و سریال برنامه عصر جدید هر شب و پس از اخبار شبانگاهی شبکه سه (ساعت ۲۲:۳۰) پخش خواهد شد. در صورت انتشار اخبار بیشتر در این مورد آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

دانلود برنامه عصر جدید از سایت hexdownload.net

معرفی برنامه : عصر جدید نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای احسان علیخانی است که در هر قسمت با حضور جوانان با استعداد از سراسر ایران در استودیو بزرگ و ویژه این برنامه که از فضایی حدود 150 متر بهره مند است و قرار است در آن افراد شرکت کننده که قبلا با ارسال ویدئوهایی یک دقیقه از استعداد و کار خارق العاده ای که انجام می دهند انتخاب شده اند برنامه خود را اجرا نمایند و سپس داوران (امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و سیدبشیر حسینی) به آنها امتیاز خواهند داد. محتوای برنامه : در این تعداد زیادی از افراد به عنوان تماشاچی حضور خواهند داشت و در قالب چند آیتم چند دقیقه ای برخی به صورت انفرادی و بعضی هم به صورت گروهی و تیمی در این برنامه شرکت نموده اند. این مسابقه تلویزیونی که هر چه پیش می رود احتمال اینکه همراه حواشی مختلف شود و اولین حاشیه ای که برای آن رقم خورد این است که این برنامه که احسان علیخانی علاوه بر اجرا کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز عهده دار است کپی برداری از یک تاک شو آمریکایی است. این مسابقه جذاب از 27 بهمن ماه روزهای شنبه و یکشنبه بعد از خبر 22 شبکه سه سیما پخش خواهد شد.فیلم ایرانی

مجری : احسان علیخانی | داوران : امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و سیدبشیر حسینی

خلاصه داستان : برنامه عصر جدید 6، اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی در تاریخ تلویزیون ایران همین برنامه است که قرار است با اجرای احسان علیخانی فعالیت های شرکت کنندگان با استعداد را چهار داور قضاوت کنند. این مجموعه در 52 قسمت 70 دقیقه تهیه و تولید شده است که اول هفته ها بعد از خبر شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا