تمامی مطالب

ژولیت بینوش: هاروی واینستین یک تهیه کننده بزرگ بود

ژولیت بینوش بازیگر سرشناس فرانسوی که امسال ریاست هیات داوری جشنواره فیلم برلین را بر عهده دارد، در کنفرانس خبری داوران این رویداد گفت هاروی واینستین تهیه کننده برنامه هالیوود به اندازه کافی مورد تهاجم عمومی بوده و حالا نظام قضایی باید کارش را انجام دهد.

واینستین به زودی به اتهام تجاوز و آزار جنسی محاکمه خواهد شد و بینوش که در دو فیلم «بیمار انگلیسی» و «شکلات» با او همکاری کرده، درباره او گفت: «هیچوقت با او مشکل نداشتم اما می‌دیدم که او مشکلاتی داشت.»

رئیس هیات داوری برلیناله ۲۰۱۹ از واینستین تقدیر هم کرد: «به عنوان تهیه کننده، او بی‌نظیر بود. فکر می‌کنم که تهیه کننده بزرگی بود. این را نباید فراموش کنیم، هرچند که برای برخی کارگردان‌ها و بازیگران، بخصوص بازیگران زن دشوار بوده است. فقط حرفم این است که بگذاریم آرامش ذهنی داشته باشد و اجازه دهیم دادگاه کارش را بکند.»

این بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار همچنین از حضور فیلم‌های هفت کارگردان زن در بخش مسابقه ابراز خوشحالی کرد به نقل از دیتر کاسلیک دبیر جشنواره برلین گفت که این فیلم‌ها به خاطر جنسیت سازندگان‌شان انتخاب نشدند و فیلم‌های خوبی بودند.

شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم برلین از دیروز آغاز به کار کرد و ۱۷ فوریه با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

منبع:آی سینما

نوشته ژولیت بینوش: هاروی واینستین یک تهیه کننده بزرگ بود اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا