تمامی مطالب

اعتراف جنجالی لیام نیسون: در جوانی قصد کشتن یک «سیاه پوست» را داشتم

لیام نیسون بازیگر سرشناس ایرلندی در گفتگوی خود با ایندیپندنت فاش کرد که یک بار با چماق چند روز بدنبال کشتن یک فرد سیاه پوست خیابان را بالا و پایین می کرده است. او در این گفتگو از جزییات رفتار «وحشتناک» گذشته اش پرده برداشت.

نیسون در این گفتگو که برای معرفی فیلم جدیدش «تعقیب سرد» انجام می داد برخی از ناگفته های زندگیش را به اشتراک گذاشت.

او در بخشی از این گفتگو اعتراف کرد که رفتاری درگذشته داشته است که اکنون از آن شرمسار است.

بازیگر «ربوده شده» و «بدون توقف» داستان بازگشتش از یک سفر خارجه و شنیدن موضوع تجاوزی را که به دوستش شده بود بازگو کرد.

او گفت پس از شنیدن این اتفاق از دوستش پرسیده بود که آیا متجاوزان را می شناسد و این که رنگ پوست آنها چگونه بوده است که در پاسخ شنیده بود این کار توسط یک سیاه پوست انجام شده است.

بازیگر «فهرست شیندلر» افزود: من با یک چماق در آن ناحیه رفت و آمد می کردم و امیدوار بودم با یک نفر برخورد کنم.

او گفت: من از گفتن این موضوع شرمسارم. این کار را احتمالا به مدت یک هفته یا یک هفته و نیم انجام می دادم و امیدوار بودم آن شخص سیاه پوستِ پست از رستورانی یا جایی دیگر بیرون بیاید تا بتوانم او را بکشم.

نیسون گفت: وقتی به گذشته فکر می کنم کار بسیار وحشتناکی بود که می خواستم انجام بدهم، من این را هرگز جایی اعتراف نکرده بودم و اکنون دارم برای یک روزنامه نگار می گویم.

او افزود: اتفاق خیلی تلخی بود اما وقتی که در نهایت به آن فکر کردم از آن یک درس گرفتم: داری چه غلطی می کنی میدانی؟ فهمیدم که نیاز به انتقام وجود دارد اما این نیاز آدم را به انتقام بیشتر و کشتن بیشتر و بیشتر سوق می دهد.

این صحبت های نیسون بلافاصله به صدر اخبار سینمایی تبدیل شد و واکنش های بسیاری از اهالی هالیوود را در پی داشت.

هری کاندابالو کمدین آمریکایی در صفحه توییتر خود در این باره نوشت: وحشتناک است که لیام نیسون به ارتکاب یک جنایت نفرت انگیز فکر می کرده است هرچند باید اشاره کنیم که مارک والبرگ (بازیگر مطرح هالیوود) جنایت نفرت انگیزی را واقعا مرتکب شد.

دیوید آن گریر دیگر کمدین آمریکایی نیز به طعنه نوشت: آیا لیام نیسون می خواهد فرماندار ویرجینیا شود؟

سارا جفری بازیگر و خواننده کانادایی هم در صفحه توییتر خود چنین واکنش نشان داد: لیام نیسون اعتراف کرده است که منتظر بوده یک مرد سیاه پوست از رستورانی بیرون بیاید تا او را بکشد این چیزی نیست که انتظار داشتم صبح دوشنبه را با شنیدن آن شروع کنم.

منبع:صبا

نوشته اعتراف جنجالی لیام نیسون: در جوانی قصد کشتن یک «سیاه پوست» را داشتم اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا