تمامی مطالب

آخرین وضعیت فیلم «بن بست وثوق»

فیلم سینمایی «بن بست وثوق» به کارگردانی حمید کاویانی و تهیه کنندگی مهرداد فرید با در یافت پروانه مالکیت و نمایش، به احتمال زیاد در روزهای پایانی سال ۹۷اکران خواهدشد

سحمید کاویانی؛ کارگردان فیلم سینمایی «بن بست وثوق» که در سال ۱۳۹۵ساخته شد، در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی و زمان اکران آن به «صبا» گفت:درحال حاضر در انتظار دریافت پروانه مالکیت و حسابرسی درصد دقیق شرکای این فیلم هستیم.برایم بسیار مهم است که سهام شرکا با تمام جزئیات محاسبه شود که در حق کسی اجحاف نشود.

وی در ادامه افزود: این فیلم در هنگام ساخت با شرایط سختی مواجه شد و تامین مالی فیلم کمی برنامه های مارا تغییر داد.در حال حاضر این موارد رفع شده است و منتظریم که از سمت تهیه کننده و مجری طرح درصد دقیق شرکا محاسبه شده و پروانه مالکیت فیلم را از وزارت ارشاد دریافت کنیم.صدور پروانه نمایش همزمان با اعلام پخش کننده خواهد بود و زمانی که پروانه مالکیت به سرانجام برسد پروانه نمایش صادر خواهدشد.

کاویانی در خصوص اکران فیلم توضیح داد: با مشورتی که با دوستان داشتیم تصمیم گرفتیم که در ۶ماه اول سال به دلیل ترافیک اکران فیلم ها،«بن بست وثوق» را اکران نکنیم و پس از دریافت پروانه نمایش برای نیمه دوم سال و پس از جشنواره فجرو قبل از نوروز۹۸ انشاالله فیلم را اکران خواهیم کرد.

گفتنی است ۶آذر ۹۷همزمان با تولد هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون جمشید مشایخی،نمایش افتخاری فیلم «بن بست وثوق» با حضوری تعدادی از منتقدان و هنرمندان در خانه هنرمندان برگزار شد.

فیلم بن بست وثوق,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران

همچنین علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در متنی علاوه بر تکریم کارنامه هنری جمشید مشایخی، به آخرین فعالیت هنری ایشان «بن بست وثوق» نیز اشاره کرده و از حمید کاویانی کارگردان این اثر تشکر کردند.

گفتنی است؛ «بن‌بست وثوق» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید کاویانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید است که در آن بازیگرانی چون امین تارخ، هانیه توسلی، محمود جعفری، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، یوسف مرادیان، مسعود سخایی و… همایون ارشادی، هوشنگ توکلی و جمشید مشایخی به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع :صبا

نوشته آخرین وضعیت فیلم «بن بست وثوق» اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا