تمامی مطالب

فیبلم‌برداری ستایش ۳ یک ماه دیگر تمام می‌شود

مهدی میامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون وظیفه هنرمندان تئاتر در قبال تولید آثار با کیفیت در عرصه هنرهای نمایشی گفت: این روزها گیشه مساله مهمی در تئاتر کشور شده است اما می‌شود در این وضعیت کار خوب انجام داد و پول در نیاورد. کاری که من و امثال من می‌کنیم همین است.

وی در همین راستا داد: هنرمند تئاتر رسالتی بر دوش خود دارد که باید ان را به سرانجام برساند. دوستان من بدانند که برخلاف آنچه برخی فکر می‌کنند مردم بسیار ریزبینانه و تخصصی تئاتر را درک می‌کنند و ضعف و قوت‌های آن را تشخیص می‌دهند پس من هنرمند وظیفه دارم که اثری در شان آنها روی صحنه ببرم.

کارگردان نمایش “مردی به نام دایک” روی صحنه بردن آثار با کیفیت را ارجح بر درآمدزایی دانست و اضافه کرد: در زمانه‌ای که همه بازیگر چهره روی صحنه می‌برند و پول در می‌آورند، در دوره‌ای که بسیاری از مخاطبان برای دیدن چهره‌ها تئاتر می‌بینند کار خوب بردن روی صحنه شرط اول است.

وی در همین رابطه تصریح کرد: من همواره و همیشه سعی ‌کرده‌ام که کار خوب روی صحنه ببرم و تمام تمرکزم فروش تئاتر نبوده و نیست. رسالت من در تئاتر تفکر و اندیشه ورزی مخاطب است و غیر از آن به چیزی فکر نمی‌کنم.

بازیگر سریال ستایش درباره زمان احتمالی پخش فصل سوم این سریال افزود: واقعیت امر زمان پخش سریال دست من بازیگر نیست اما می‌دانم که یک ماه دیگر از ضبط اثر باقی مانده است. البته بخش فیلمبرداری صحنه‌هایی که من در ستایش باز داشتم تمام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه فیلمبرداری تا اواخر بهمن ماه بعید می‌دانم که این سریال اسفند ماه روی آنتن برود و تصور می‌کنم مسئولین سریال آن را برای پخش طی سال آینده آماده خواهند کرد.

این بازیگر سینما و تئاتر درباره احتمال موفقیت ستایش سه اذعان کرد: من خوشحالم که مردم دو فصل پیش ستایش را دوست داشتند. از نظر من ستایش روایتی جذاب و درست در قالب تلویزیون است و امیدوارم همه آثار به این سمت بروند. به شخصه وقتی اجرای فصل سوم و کارگردانی آن را دیدم یقین بردم که این سریال به شدت بین مردم گل خواهد کرد.

منبع:میزان

نوشته فیبلم‌برداری ستایش ۳ یک ماه دیگر تمام می‌شود اولین بار در نقد فارسی. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا