تمامی مطالب

دنباله فیلم ترسناک «درخشش» کوبریک اوایل سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

مایک فلناگان در یک پست فیسبوکی اعلام کرده فرایند تولید فیلم سینمایی جدیدش «دکتر اسلیپ» (Doctor Sleep) به پایان رسیده است. فیلم جدید فلناگان دنباله فیلم سینمایی درخشش (The Shining) استنلی کوبریک به حساب می‌آید و براساس رمانی از استیون کینگ ساخته شده.

دنی که در فیلم کوبریک یک کودک خردسال است حالا بزرگ شده و یک نیروی ویژه ذهنی دارد. نیرویی که بخش مهمی از داستان حول محور آن متمرکز است.

کینگ رمان ترسناک دکتر اسلیپ را سال ۲۰۱۳ در ادامه رمان درخشش که در سال ۱۹۷۷ به رشته تحریر درآورده بود، نوشت. کتاب رتبه اول پرفروش‌ترین‌های لیست نیویورک تایمز شد و از مدتی پیش اعلام شد که قرار است یک اقتباس سینمایی هم براساس این کتاب اتفاق بیافتد.

مایک فلناگان کارگردان مجموعه تلویزیونی The Haunting of Hill House که به شکل کلی با ساخت آثار ترسناک شناخته می‌شود تولید دکتر اسلیپ را برعهده دارد.

ساخت فیلم مستقل و ترسناک Absentia در کنار تولید آثاری چون Oculus، Hush و Gerald’s Game بخشی از کارنامه این کارگردان را تشکیل می‌دهد. با این وجود چنانچه اشاره شد ساخت مجموعه تلویزیونی ترسناکThe Haunting of Hill House او را بیشتر مورد توجه قرار داد.

فلناگان درباره این فیلم سینمایی جدید گفته دکتر اسلیپ تجربه‌ای طولانی، دیوانه‌وار و واقعا بی‌بدیل بود. او گفته رمان را در سال ۲۰۱۳ هم‌زمان با اولین چاپش خوانده است اما هیچ وقت خیال نمی‌کرده او کسی باشد که این کتاب را به فیلم تبدیل می‌کند.

در دکتر اسلیپ ایوان مک گرگور نقش دنی تورنس را برعهده دارد؛ دنی تورنس فرزند جک تورنس است که جک نیکلسون در فیلم درخشش استنلی کوبریک نقشش را برعهده داشت. دنی که در فیلم کوبریک یک کودک خردسال بود حالا بزرگ شده و یک نیروی ویژه ذهنی دارد. نیرویی که بخش مهمی از داستان حول محور آن متمرکز است.

استودیوی وارنر برادرز اعلام کرده فیلم سینمایی دکتر اسلیپ قرار است ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود.

The post دنباله فیلم ترسناک «درخشش» کوبریک اوایل سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا