پیشنهادیتمامی مطالب

دانلود سریال ریکاوری + معرفی سریال

سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی و نویسندگی مهرداد نیکنام به تهیه کنندگی جمال گلی در سکوت خبری فیلمبرداری و به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، هومن برق نورد تصویری از سریال ریکاوری با بازی پوریا پورسرخ ، مجید واشقانی و خودش را منتشر کرد و از عرضه این سریال در نمایش خانگی خبر داد و نوشت : سریال ریکاوری به زودی در نمایش خانگی ….
خلاصه داستان سریال ریکاوری

داستانی است درباره رفاقت،‌عشق و ‌خیانت بین سه خانواده ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله ی پرفروشیست و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند ، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده اند و برای فرار از زندگی روز مره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خودشان ریکاوری بروند. در طول تماشای سریال ریکاوری، مخاطب با صحنه های عاشقانه ای رو به رو می شود و با شخصیت ها همزاد پنداری می کند، شاهد طنز و شوخی های لطیف آنها خواهد بود و در لحظه های احساسی و غمناک و لحظات شک و تصمیم گیری با آنها سفری پر ماجرا را تجربه خواهد کرد.

بازیگران سریال ریکاوری : هومن برق نورد, پوریا پورسرخ, مجید واشقانی, مریم معصومی, شیوا طاهری, ندا قاسمی، شبنم قلی خانی و نگار عابدی جزو بازیگران اصلی این سریال هستند و تا بحال داستان دقیق این سریال منتشر نشده است.

عوامل سریال ریکاوری : عوامل ساخت ریکاوری عبارتند از; تهیه کننده: جمال گلی ، کارگردان: بهادر اسدی ، مدیر تصویر برداری: حسین قلی پاشا ، مدیر صدا برداری: هادی افشار ، طراح گریم: محسن دارسنج ، طراح لباس: الهام شعبانی ، طراح صحنه: حمید رفیع نژاد ، مدیر تولید: بنفشه اسدی.

سریال ریکاوری از 28 آبان ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد، جهت دانلود به سایت هکس دانلود سر بزنید.

دانلود سریال ریکاوری (تمامی قسمت ها)

پوریا پورسرخ درباره سریال «ریکاوری» در اینستاگرامش نوشت: عجب كاري بشه ريكاوري.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا