تمامی مطالب

«تام و جری» جدید سال آینده ساخته می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ظاهرا برادران وارنر رویاهای بزرگی برای بخش انیمیشن این استودیو دارد. طبق آنچه منابع خبری گزارش کرده‌اند این استودیو و بخش انیمیشن آن (Warner Animation Group) در حال مذاکره با «تیم استوری» کارگردان فیلم « چهار شگفت‌انگیز» هستند تا فیلم سینمایی «تام و جری» را کارگردانی کند. این فیلم سینمایی ترکیبی است از انیمیشن و یک فیلم لایو-اکشن.

گفته می‌شود که مراحل جدی‌تر ساخت فیلم سینمایی تام و جری در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. فیلم بخش‌های انیمیشنی دارد که در آن‌ها تام و جری را به همان شکل آشنا و قدیمی می‎بینیم و بخش‌هایی هم خواهد داشت که در جهان واقعی فیلم‌برداری شده‌اند.

گفته می‌شود که مراحل جدی‌تر ساخت فیلم سینمایی تام و جری در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. فیلم بخش‌های انیمیشنی دارد که در آن‌ها تام و جری را به همان شکل آشنا و قدیمی می‎بینیم و بخش‌هایی هم خواهد داشت که در جهان واقعی فیلم‌برداری شده‌اند. شیوه‌ قدیمی تام و جری در خنداندن و سرگرم کردن مخاطب که بدون صدا و از طریق نوعی کمدی فیزیکی اتفاق می‌افتاد نیز در تام و جری جدید حفظ شده و بخش‌های انیمیشنی، صداپیشه‌ای ندارند.

برادران وارنر از زمان تولید «فیلم لگو» (The Lego Movie) در حال تقویت بخش انیمیشن این استودیو است و تشکیل بخش انیمیشن جدید آن در سال ۲۰۱۳ هم تحت تاثیر همین رویکرد بود. به نظر می‌رسد در قالب این رویکرد جدید قرار است خیلی از عنوان‌های کلاسیک این استودیو دوباره مورد استفاده قرار بگیرند و جان تازه‌ای پیدا کنند. همانطور که فیلم‌های جهان دی‌سی یا فیلم‌های جهان هری پاتر برای وارنر بسیار پول‌ساز بوده‌اند، این انیمیشن‌ها که در قلب مردم ریشه دارند هم می‌توانند با استقبال گسترده‌ای مواجه شوند.

در عین حال این نکته را هم فراموش نکنیم که دیزنی، رقیب قدرتمند برادران وارنر به خوبی از انیمیشن‌ها یا فیلم‌هایی که به نوعی با جهان انیمیشن‌ها و کاراکترهای‌شان رابطه دارند استفاده می‌کند و وارنر هم باید در این بخش خود را تقویت کنند.

در راستای گسترش و تقویت بخش انیمیشن، استودیوی برادران وارنر کریس کلمبوس را هم به عنوان یکی از عوامل پروژه ساخت انیمیشن جدید اسکوبی دو (Scooby-Doo) جذب کرده است. گفته می‌شود این فیلم در فصل اول سال ۲۰۲۰ روی پرده خواهد رفت. کلمبوس بخاطر ساخت دو قسمت از مجموعه «تنها در خانه» و دو قسمت از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» شناخته شده است.

سوای کارتون‌های کلاسیک، قرار است کماکان شاهد فیلم‌هایی از جهان لگو هم باشیم. یک نمونه از این فیلم‌ها «فیلم لگو ۲» (The Lego Movie 2) است که در فوریه سال آینده شاهد اکرانش خواهیم بود.

The post «تام و جری» جدید سال آینده ساخته می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا