تمامی مطالب

ظاهر جدید جوکر با آنچه قبلا دیده‌اید متفاوت است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یکی از بازیگران فیلم جدید «جوکر» که قرار است سال آینده اکران شود در مصاحبه‌ای به ویژگی‌های متفاوت ظاهری این کاراکتر نسبت به جوکری که با بازی جرد لتو می‌شناسیم، اشاره کرده.

احتمالا تا به حال خبر ساخته‌ شدن فیلم جدید «جوکر» به گوش‌تان خورده است. فیلمی که قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود و تاد فلیپس کارگردانی‌اش را بر عهده دارد؛ کارگردانی که بیشتر به خاطر ساخت سه‌گانه «خماری» (The Hangover) شناخته شده است. پیش از این بیشتر گمانه‌زنی‌ها و اخبار درباره این فیلم جدید به بازیگر آن مربوط می‌شد. اواخر تیرماه بود که استودیوی برادران وارنر خبر داد خواکین فینیکس به عنوان بازیگر نقش جوکر انتخاب شده است.

در سر و وضع جوکر جدید با بازی خواکین فینیکس نه خبری از تتوهای مختلف کاراکتر جوکر است که در جوخه انتحار شاهدش بودیم و نه از روکش خاص دندان‌هایی که در آن فیلم برای جوکر در نظر گرفته شده بود اثری هست.

درباره شخصیت‌های فیلم علاوه بر اینکه تا اینجای کار از حضور فینیکس خبر داریم، می‌دانیم بازیگرانی چون رابرت دنیرو، زازی بیتز و بیل کمپ هم در این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می‌پردازند.
اما در یکی از جدیدترین اخبار درباره فیلم به ظاهر احتمالی کاراکتر اصلی اشاراتی شده. گفته می‌شود در فیلم تاد فلیپس هم شاهد قصه جدیدی برای جوکر هستیم و هم نسبت به جوکری که توسط جرد لتو در «جوخه انتحار» (Suicide Squad) نمایش داده شده، شاهد ظاهری متفاوت خواهیم بود.
در سر و وضع جوکر جدید با بازی خواکین فینیکس نه خبری از تتوهای مختلف این کاراکتر است که در جوخه انتحار شاهدش بودیم و نه از روکش خاص دندان‌هایی که در آن فیلم برایش در نظر گرفته شده بود اثری هست.
همه این اطلاعات را زازی بیتز یکی از بازیگران فیلم در پاسخ به سوالی که خبرنگاران از او درباره ظاهر این کاراکتر پرسیده‌اند، ارایه داده است.
جدیدترین اثر تاد فلیپس براساس یکی از شخصیت‌های جهان دی‌سی ساخته می‌شود اما ظاهرا اولین فیلم از یک سری جدید است که با فیلم‌های جهان معمول و شناخته‌شده دی‌سی متفاوت است. این اثر سینمایی در ماه میلادی اکتبر سال ۲۰۱۹ آماده اکران خواهد بود.

The post ظاهر جدید جوکر با آنچه قبلا دیده‌اید متفاوت است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا