تمامی مطالب

اولین تصویر فیلم Men in Black (مردان سیاه‌پوش)

بیاتومگ – تسا تامپسون تصویری از فیلم Men in Black (مردان سیاه‌پوش) را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در این تصویر، او به همراه کریس همسورث در حال قدم زدن در بیابان می‌باشند. در زیر می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید. در حال حاضر، فیلمبرداری این فیلم در جریان می‌باشد.

کارگردانی فیلم مردان سیاه‎پوش را اف گری گری برعهده دارد. اتفاقات این فیلم جدید نیز در همان دنیای فیلم‌های قبلی رخ می‎دهد، فیلم‌هایی که الهام گرفته شده از کتاب‌های کمیک می‎باشند اما این فیلم تازه بر روی دو مامور ام‎آی‎بی متفاوتی تمرکز دارد. کریس همسورث در این فیلم نقش مامور اچ را بازی می‌کند که با یک تازه‌وارد به نام ام با بازی تسا تامپسون همکاری می‌کند.

همسورث و تامپسون سال گذشته میلادی در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: رگناروک) در کنار یکدیگر نقش‌آفرینی کرده بودند. در این تصویر تازه می‌توان این دو بازیگر را مشاهده کرد که لباس‌های کاملا مشکی بر تن دارد و در حالی که چتری بر بالای سر خود نگه داشته‌اند، در حال قدم زدن در بیابان هستند.

دیگر بازیگران فیلم مردان سیاه‌پوش شامل اما تامپسون در نقش مامور او، لیام نیسون کمیل نانجیانی در نقش یک بیگانه به نام پاونی، ربکا فرگوسن و راف اسپال می‌باشد. فیلم نسخه مردان سیاه‌پوش قرار است در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ (۱۴ ژوئن ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

تصویر فیلم Men in Black (مردان سیاه‌پوش)

تسا تامپسون و کریس همسورث – فیلم Men in Black (مردان سیاه‌پوش)

نوشته اولین تصویر فیلم Men in Black (مردان سیاه‌پوش) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا