تمامی مطالب

باکس آفیس ۱۹ مهر؛ شروع طوفانی فیلم ونوم

بیاتومگ – همراه با باکس آفیس ۱۹ مهر ماه باشید. فیلم اکشن و ابرقهرمانی Venom (ونوم) با بازی تام هاردی در اولین هفته حضورش بر روی پرده نقره‌ای سینماها، موفق به کسب فروش داخلی ۱۰۷ میلیون دلاری شد و بدین ترتیب، بر جایگاه نخست جدول باکس آفیس این هفته تکیه زد. چنین فروشی در ماه اکتبر کل تاریخ سینما بی‌سابقه بوده و یک رکورد تازه محسوب می‌شود. این فیلم محصول کمپانی سونی که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارج از آمریکا نیز به فروش ۱۲۷ میلیون دلار دست پیدا کرد و بدین ترتیب موفق شد تا در اولین هفته اکران خود، فروش جهانی خود را به بیش از ۲۳۴ میلیون دلار برساند.

فیلم درام و موزیکال A Star is Born (ستاره‌ای متولد شده است) با بازی بردلی کوپر و لیدی گاگا در اولین هفته اکرانش بر روی پرده سینماها، موفق به فروش داخلی ۶۶ میلیون دلاری شد و در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم که با بودجه ۳۶ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارجی خود به مبلغ ۱۴ میلیون دلار دست یافته و بدین ترتیب، فروش جهانی ۸۰ میلیون دلاری را در اولین هفته اکرانش کسب نموده است.

انیمیشن Smallfoot (پا کوچک) که هفته گذشته در جایگاه دوم جدول باکس آفیس بود، این هفته با وجود کسب فروش داخلی ۲۰ میلیون دلاری، به جایگاه سوم سقوط کرده است. این فیلم پس از دو هفته اکران به فروش داخلی ۴۸ میلیون دلار و فروش خارجی ۳۳ میلیون دلار دست یافته که جمعا فروش جهانی را به مبلغ ۸۱ میلیون دلار می‌رساند.

فیلم کمدی Night School (مدرسه شبانه) با بازی کوین هارت و تیفانی هدیش که در هفته اول اکرانش در جایگاه نخست جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته به جایگاه چهارم سقوط نموده است. این فیلم در دومین هفته اکرانش به فروش داخلی ۱۷ میلیون دلار دست یافته است. این فیلم پس از دو هفته اکران به فروش جهانی ۶۳ میلیون دلاری دست یافته که نسبت به بودجه ۲۹ میلیون دلاری آن قابل قبول است.

هفته آینده نیز انتظار می‌رود فیلم هیجان‌انگیز Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال)، فیلم درام First Man (اولین انسان)، فیلم کمدی ترسناک Goosebumps 2: Haunted Halloween (مورمور ۲: هالووین روح‌زده) و فیلم درام Gosnell: The Trial of America’s Biggest Serial Killer (گاسنل: محاکمه بزرگترین قاتل سریالی آمریکا) به اکران درخواهند آمد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ Venom ۱۰۷ ۱۰۷ ۱۰۰ ۱
۲ A Star is Born ۶۶ ۶۶ ۳۶ ۱
۳ Smallfoot ۲۰ ۴۸ ۲
۴ Night School ۱۷ ۵۱ ۲۹ ۲
۵ The House With A Clock In Its Walls ۱۰ ۵۸ ۴۲ ۳
۶ A Simple Favor ۵ ۵۰ ۵
۷ The Nun ۳ ۱۱۴ ۲۲ ۵
۸ Crazy Rich Asians ۳ ۱۷۰ ۳۰ ۸
۹ Hell Fest ۳ ۹ ۵.۵ ۲
۱۰ The Predator ۱ ۵۰ ۸۸ ۴
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۱۹ مهر؛ شروع طوفانی فیلم ونوم اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا