تمامی مطالب

چندین بازیگر به سریال The Witcher (ویچر) پیوستند

بیاتومگ – کمپانی نتفلیکس چندین بازیگر جدید را اعلام کرده که قرار است در کنار هنری کویل در سریال The Witcher (ویچر) به نقش‌آفرینی بپردازند. کویل قرار است نقش گرالت ریویایی را در این اقتباس پیش‌رو از این بازی ویدیویی به تصویر بکشد. نویسنده و تهیه‎کننده اجرایی سریال، لورن اس هیسریچ می‌باشد.

سریال ویچر براساس بازی‌ای به همین نام از کمپانی سی‌دی پروجکت رد می‌باشد، که خود بازی نیز براساس رمانی به همین نام نوشته آندره ساپکوفسکی می‌باشد. سریال ویچر احتمالا برای فصل اول دارای ۸ قسمت خواهد بود و به احتمال زیاد نیز در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی پخش خواهد شد. چهار قسمت ابتدایی توسط الیک ساخاروف کارگردانی خواهد شد. چهار قسمت دیگر فصل اول سریال ویچر نیز توسط الکس گارسیا لوپز و شارلوت برنداستورم کارگردانی خواهند شد.

سریال The Witcher (ویچر)

فریا الن قرار است نقش شاهزاده جوان سینترا به نام سیری را به تصویر بکشد و این در حالی است که آنیا چالوترا برای ایفای نقش جادوگری به نام ینفر به خدمت گرفته شده است. ینفر معشوقه اصلی گرالت و همچنین شخصیتی مادرانه برای سیری است. هر دو بازیگر تقریبا تازه وارد دنیای بازیگری شده‌اند.

دیگر بازیگران اضافه شده به سریال نیز شامل جودی می در نقش ملکه کلانته، بیورن لینیور هارالدسون در نقش شوهر ملکه کلانته و شوالیه‌ای به نام ایاست، آدام لوی در نقش کاهنی به نام ماوس‌سِزَک، میانا بیورینگ در نقش رییس آکادمی جادویی در آرتوزا به نام تیسایا، میمی دیوینی و تریکا ویلسون-رید در نقش جادوگران تازه‌کار و میلی بردی در نقش شاهزاده مطرود رنفری می‌باشد.

نوشته چندین بازیگر به سریال The Witcher (ویچر) پیوستند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا