تمامی مطالب

دیوید فینچر قسمت دوم World War Z را تابستان آینده جلوی دوربین می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بالاخره پس از مدت‌ها شایعه تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی World War Z تایید کرده‌اند که قسمت دوم این مجموعه را دیوید فینچر خواهد ساخت.

پس از اکران فیلم سینمایی World War Z در سال ۲۰۱۳ توسط مارک فورستر شایعاتی مطرح شد که قسمت دوم این فیلم را دیوید فینچر کارگردانی خواهد کرد. پس از انتشار این خبر مجموعه‌ای از اخبار پیرامون تاخیر در فیلم‌برداری این اثر سینمایی منتشر شد و نهایتا پس از مجموعه‌ای از شایعات گفته شد که فینچر کار روی قسمت دوم World War Z را کنار گذاشته تا بتواند فصل دوم مجموعه تلویزیونی Mindhunter را برای نت‌فلیکس جلوی دوربین ببرد. فینچر پیش از این ۴ قسمت از فصل اول همین مجموعه تلویزیونی را کارگردانی کرده بود.

خبر خوش برای طرفداران فینچر و مجموعه World War Z این است که طبق تایید تهیه‌کنندگان، فینچر قسمت دوم این مجموعه را خواهد ساخت. این موضوع هم اعلام شده که فیلم‌برداری این اثر سینمایی اوایل تابستان سال بعد آغاز می‌شود.

حال خبر خوش برای طرفداران فینچر و مجموعه World War Z این است که طبق تایید تهیه‌کنندگان، فینچر قسمت دوم این مجموعه را خواهد ساخت. این موضوع هم اعلام شده که فیلم‌برداری این اثر سینمایی اوایل تابستان سال بعد آغاز می‌شود.
تهیه‌کنندگان World War Z 2 در مصاحبه با ورایتی اعلام کرده‌اند که علاوه بر حضور فینچر، حضور ستاره قسمت قبل یعنی برد پیت هم در قسمت دوم قطعی است. فیلم‌نامه را هم دنیس کلی خواهد نوشت که هنوز در حال تکمیل است.
ظاهرا برنامه‌ها به شکلی تنظیم شده که فینچر بتواند از ماه دسامبر روی ساخت سریال برای نت‌فلیکس متمرکز شود و نهایتا با خیال راحت در آغاز تابستان سراغ پروژه جدید برود.
فیلم سینمایی World War Z یک اکشن آخرالزمانی است که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۳ توسط مارک فورستر ساخته شد. فیلم که از رمانی به همین نام اقتباس شد درباره یک جهان آخرالزمانی است که در آن زامبی‌ها همه جا گسترده شدند و قهرمان‌های فیلم به دنبال راهی برای متوقف کردن آن‌ها می‌گردند.

The post دیوید فینچر قسمت دوم World War Z را تابستان آینده جلوی دوربین می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا