تمامی مطالب

دیو باتیستا به فیلم Fantasy Island (جزیره فانتزی) پیوست

بیاتومگ – دیو باتیستا جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Fantasy Island (جزیره فانتزی) اضافه شده است. این فیلم محصول کمپانی بلوم‌هاوس و بر اساس سریالی به همین نام از دهه ۷۰ میلادی و شبکه ای‌بی‌سی می‌باشد. جف وادلو کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه فیلم جزیره فانتزی را برعهده دارد.

وادلو اخیرا فیلم Truth or Dare (جرات یا حقیقت) را برای کمپانی بلوم‌هاوس کارگردانی کرده، فیلمی که با وجود نقدهای بسیار ضعیف، با بودجه ۳.۵ میلیون دلاری خود موفق به کسب فروش جهانی ۹۴ میلیون دلاری شده است. در طی چند روز اخیر، خبرهایی در مورد پیوستن بازیگران مختلف به این فیلم به گوش رسیده بود و حالا با پیوستن دیو باتیستا، بازیگران این فیلم به سه نفر افزایش یافته است.

دیو باتیستا – فیلم Final Score (امتیاز نهایی)

بنابر گزارش‌ها، مایکل پنیا اولین نفری بوده که به این فیلم اضافه شده و قرار است نقش میزبان این جزیره به نام آقای رارک را به تصویر بکشد. جیمی او یانگ نیز دومین نفری بوده که به این فیلم پیوسته است. وی برای ایفای نقش یکی از مهمانان جزیره به نام برکس به خدمت گرفته شده است. دیو باتیستا نیز نقش یک مهمان سابق را بازی خواهد کرد که بر خلاف تمایل خود، در درون این جزیره به دام افتاده است.

داستان فیلم جزیره فانتزی در مورد مهمان‌هایی است که به این جزیره سفر می‌کنند تا فانتزی‌های خود را جان ببخشند. با این حال، از آنجا که این فیلم محصول کمپانی بلوم‌هاوس است، جای تعجب نخواهد داشت که عنصر ترس و وحشت در این فیلم قوی‌تر از سریال باشد. آقای رارک در ابتدا به مهمانان هشدار می‌دهد که ممکن است فانتزی‌های آنها آنگونه که قصد دارند پیش نرود اما برکس این موضوع را در ابتدا درک نمی‌کند.

نوشته دیو باتیستا به فیلم Fantasy Island (جزیره فانتزی) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا