تمامی مطالب

دومین تریلر فیلم Glass (شیشه)

بیاتومگ – دومین تریلر رسمی و کامل از فیلم Glass (شیشه) منتشر شده است. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. فیلم شیشه با حضور کاراکتر دیوید دان ملقب به اورسیر یا ناظر با بازی بروس ویلیس و الایجا پرایس ملقب به آقای شیشه با بازی ساموئل ال جکسون از فیلم نشکن و کوین وندل کرامب با بازی جیمز مک‎آوی از فیلم شکافته می‎باشد و هر سه آنها نیز به این باور رسیده‎اند که کاراکترهایی از دنیای کتاب‎های کمیک هستند که زنده شده‎اند.

دیگر بازیگرانی که در فیلم شیشه حضور دارند نیز شامل آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک است، زن جوانی که در فیلم شکافته توسط شخصیت‎های بیشتر خطرناک کرامب ربوده شد و در نهایت نیز موفق شد تا در برخورد با کشنده‎ترین شخصیت وی یعنی بیست یا هیولا جان سالم به در ببرد. در همین حال، سارا پالسون برای به تصویر کشیدن نقش دکتری به نام الی استیپل که وظیفه درمان کوین، الایجا و دیوید را برعهده دارد، به فیلم شیشه پیوسته و این در حالی است که این دکتر هیچ اطلاعی از اینکه تا چه اندازه توانایی‎های فراطبیعی آنها واقعی و جدی است، ندارد.

فیلم شیشه به نویسندگی و کارگردانی ام نایت شیامالان می‎باشد و قرار است در تاریخ جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) به اکران دربیاید. تنها سه ماه تا اکران این فیلم بر روی پرده سینماها باقی نمانده، از همین رو، کمپانی یونیورسال بازاریابی برای این فیلم را سرعت بخشیده است.

تریلر فیلم Glass (شیشه)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر فیلم Glass (شیشه) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا