تمامی مطالب

پاز وگا به فیلم Rambo 5: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) پیوست

بیاتومگ – بازیگر اسپانیایی پاز وگا به جمع بازیگران فیلم Rambo 5: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) اضافه شد. این فیلم، پنجمین فیلم در این مجموعه فیلم اکشن است و تولید آن نیز در حاضر حاضر در جریان می‌باشد. این فیلم که آخرین فیلم در این مجموعه فرض می‌شود، دنباله اتفاقات فیلم Rambo 2008 (رمبو) را در پیش خواهد گرفت و این کاراکتر جنگ‌دیده را پس مدت‌ها به روی پرده سینماها بازخواهد گرداند.

بازیگر این مجموعه یعنی سیلور استالونه برای حدود یک دهه است که در حال اشاره به تولید این فیلم می‌باشد.. در فیلم قبلی رمبو، این کهنه‌سرباز جنگ ویتنام در حال زندگی کردن در تایلند بود. گروهی از مسیحیان کمک‌کننده به کارگران، قایق او را کرایه می‌کنند تا آنها را به برمه برساند، کشوری که گرفتار جنگی طولانی و ده‌ها ساله است. در نهایت، رمبو بار دیگر از روش‌های معمول خود استفاده می‌کند تا آنها را نجات دهد. در پایان، او به مزرعه خانوادگی‌اش در آمریکا بازمی‌گردد.

بنابر گزارش‌ها، در فیلم رمبو ۵، این کاراکتر در مقابل گروهی از قاچاقچیان انسان قرار می‌گیرد که در خارج از کشور مکزیک عملیات انجام می‌دهند. کاراکترهای جدید این فیلم شامل رابرت سیدل، یک آمریکایی که در تشکیلات جرم و جنایت دست دارد؛ هیوگو، یک مامور سطح پایین؛ ویکتور، یک تبهکار حسابگر؛ و گابریل، یک زن مکزیکی است.

فیلم Rambo 4 (رمبو ۴)

کارگردانی فیلم رمبو ۵: آخرین خون را آدرین گرانبرگ برعهده دارد و فیلمنامه آن را نیز متیو سایرانیک و سیلوستر استالونه قلم زده‌اند. جزییات داستان فیلم رمبو: آخرین خون بدین شرح است:

“رمبو پس از اینکه بیش از ده‌ها سال را خارج از کشور بوده، به مزرعه خانوادگی‌اش در آریزونا می‌آید تا یک زندگی آرام و خوش را بگذراند اما در نهایت، او با یک روزنامه‌نگار همکاری می‌کند تا رد گروهی از دختران محلی را بگیرند و آنها را نجات دهند، دخترانی که توسط یک قاچاقچی مکزیکی انسان به منظور روابط جنسی ربوده شده‌اند.”

بنابر گزارش‌ها، پاز وگا قرار است نقش روزنامه‌نگاری به نام کامرون دلگادو را به تصویر بکشد. خواهر ناتنی کوچکتر این روزنامه‌نگار ربوده شده و او اکنون با رمبو همکاری می‌کند تا او را نجات دهد. فیلمبرداری این فیلم در حال حاضر در اسپانیا و بلغارستان در جریان می‌باشد. انتظار می‌رود که این فیلم در پاییز سال ۲۰۱۹ به اکران دربیاید.

نوشته پاز وگا به فیلم Rambo 5: Last Blood (رمبو ۵: آخرین خون) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا