تمامی مطالب

روبی رز در لباس بت‌وومن برای کراس‌اور امسال ارو وِرس

بیاتومگ – شبکه سی دبلیو اولین تصویر از روبی رز در نقش بت‌وومن در کراس‌اور امسال ارو وِرس را منتشر کرده است. کراس‌اور امسال با حضور کاراکترهایی از سریال‎های ارو وِرس از جمله سریال Arrow (ارو) و The Flash (فلش) و Supergirl (سوپرگرل) می‌باشد و امسال بر عکس سال‌های گذشته، کاراکترهای سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) حضور نخواهند داشت.

کراس‌اور امسال ارو ورس امسال تنها در سه شب از شبکه سی دبلیو پخش خواهد شد و با عنوان کراس‌اور Elseworlds (دنیاهای دیگر) می‌باشد. گرچه کاراکترهای اصلی سریال‌های فلش، سوپرگرل و ارو در این کراس‌اور حضور دارند اما رویداد امسال با حضور مهمانانی ویژه خواهد بود. یکی از آنها، تایلر هوچلین در نقش سوپرمن می‌باشد.

اما کراس‌اور ارو ورس برای اولین بار به شهر گاتهام می‌رود. به جای اینکه آنها با بروس وین/بتمن ملاقات کنند، با بت‌وومن با بازی روبی رز آشنا خواهند شد. به دنبال حضور روبی رز در نقش بت‌وومن در این کراس‌اور، سریال Batwoman (بت‌وومن) قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه سی دبلیو پخش شود. ظاهر و لباس روبی رز برای این نقش بسیار مشابه با کتاب‌های کامیک می‌باشد. کراس‌اور دنیاهای دیگر در روزهای دوشنبه ۱۹ آذر، سه شنبه ۲۰ آذر و چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۹، ۱۰ و ۱۱ دسامبر ۲۰۱۸) پخش خواهد شد.

تصویر کراس‌اور Elseworlds (دنیاهای دیگر)

روبی رز – نقش بت‌وومن

نوشته روبی رز در لباس بت‌وومن برای کراس‌اور امسال ارو وِرس اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا