تمامی مطالب

جیمز گان نویسندگی و کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) را در دست گرفت

بیاتومگ – جیمز گان قراردادی برای نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) به امضا رسانده است. علاوه بر این، وی به دنبال آن است تا کارگردانی این فیلم کمپانی دی‌سی و برادران وارنر را نیز برعهده بگیرد. جیمز گان از طریق دو فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) به ساخت بخشی از دنیای سینمایی مارول کمک بزرگی کرد و در مسیر ساخت سومین فیلم از آن مجموعه بود.

با این حال، اخیرا کمپانی دیزنی به دلیل توییت‌های توهین‌آمیز قدیمی و حذف شده جیمز گان، وی را از سمت کارگردانی فیلم سوم نگهبانان کهکشان کنار گذاشت. گرچه طرفداران بسیار امیدوار بودند تا وی با مجموعه یا فیلم دیگری به همکاری خود با مارول ادامه بدهد اما به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی به طور کامل روابطش را با این کارگردان قطع کرده است.

جیمز گان – فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲)

همین سبب شد تا جیمز گان حرفه خود را در جای دیگری دنبال نماید. بسیاری از استودیوهای بزرگ به دنبال آن بودند تا با وی ملاقات نمایند و برای پروژه‌های مختلف خود، این کارگردان و نویسنده را به خدمت بگیرند. اکنون به نظر می‌رسد که کمپانی دی‌سی و برادران وارنر موفق به خدمت گرفتن وی شدند.

بنابر گزارش‌ها، جیمز گان قراردادی برای نویسندگی و احتمالا کارگردانی فیلم جوخه انتحار ۲ به امضا رسانده است. در ابتدا قرار بود تا این پروژه به نویسندگی و کارگردانی گوین اوکانر ساخته شود اما به نظر می‎رسد که او از این پروژه کنار گذاشته شده است. بنابر گزارش‌های قبلی منتشر شده، فیلم جوخه انتحار ۲ دنباله‌ای حقیقی برای فیلم اول نمی‌باشد و در واقع، یک برداشت کاملا تازه است.

نوشته جیمز گان نویسندگی و کارگردانی فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) را در دست گرفت اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا