تمامی مطالب

عنوان و تاریخ اکران جدیدترین فیلم جیمز گان مشخص شد

بیاتومگ – کمپانی سونی عنوان رسمی جدیدترین فیلم ترسناک ساخته جیمز گان را اعلام نموده و همچنین تاریخ اکران آن را تا سال ۲۰۱۹ به تعویق انداخته است. کارگردان و نویسنده جیمز گان بیشتر برای همکاری‌اش با مارول استودیو در فیلم‌هایی همچون Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه ۲) شناخته می‌شود.

اما با این حال، اولین تلاش وی در جایگاه کارگردانی در ژانر ترسناک و با فیلم Slither (خزیدن) در سال ۲۰۰۶ بوده است. اگرچه او از آن زمان هیچ فیلم ترسناکی را کارگردانی نکرده اما چندان از این ژانر فاصله نگرفته و در سال ۲۰۱۴ فیلمنامه بازسازی فیلم Dawn of the Dead (ظهور مردگان) را قلم زده و در سال ۲۰۱۶ نیز نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم The Belko Experiment (آزمایش بلکو) را در دست داشته است.

جیمز گان

در سال گذشته میلادی، اعلام شد که جیمز گان در حال تولید فیلمی ترسناک می‌باشد که فیلمنامه آن را برادرش برایان گان و پسر عمویش مارک گان قلم زده‌اند. از آن زمان تا اکنون هیچ خبری در رابطه با این پروژه منتشر نشد تا اینکه اکنون کمپانی سونی اطلاعاتی در مورد این فیلم ارائه داده و تاریخ اکران جدیدی برای آن مشخص نموده است.

بنابر گزارش‌ها، این فیلم ترسناک جیمز گان، BrightBurn نام دارد و قرار است در تاریخ جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ (۲۴ می ۲۰۱۹) به اکران دربیاید. این فیلم در ابتدا برای اکران در نوامبر امسال برنامه‌ریزی شده بود. در تاریخ ۳ خرداد فیلم ترسناک دیگری به نام The Possession of Hannah Grace (تسخیر هانا گریس) نیز قرار است به اکران دربیاید.

فیلم BrightBurn قرار است توسط دیوید یاروفسکی کارگردانی شود و با بازی الیزابت بنکس خواهد بود. بنکس قبلا در فیلم خزیدن ساخته جیمز گان ایفای نقش کرده است. متاسفانه، کمپانی سونی اطلاعاتی در مورد داستان این فیلم ارائه نداده و موضوع فیلم همچنان نامشخص باقی مانده است.

نوشته عنوان و تاریخ اکران جدیدترین فیلم جیمز گان مشخص شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا