تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ سایمون پگ به سریال The Boys (پسران) پیوست

بیاتومگ – بنابر گزارش‌ها از کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، سایمون پگ به جمع بازیگران سریال The Boys (پسران) اضافه شده تا نقش پدر هیویی را به تصویر بکشد. در سال ۲۰۰۸، گارت انیس و داریک رابرتسون به عنوان پاسخی به ژانر ابرقهرمانی مدرن، سری کمیک‌های خودشان به نام پسران را آغاز نمودند. این کمیک که در دنیایی قرار دارد که در آن، افراد دارای قدرت درگیر منجلاب شهرت و مشاجره می‌شوند و قهرمانان داستان نیز گروهی ویژه با پشتیبانی دولتی هستند که برای بررسی ابرقهرمانان و تحت نظر قرار دادن آنها طراحی شده‌اند.

ساخت این سریال را ست روگن و ایوان گلدبرگ برعهده دارند، کسانی که سریال Preacher (واعظ) را برای شبکه ای‎ام‌سی ساختند. کمپانی آمازون تولید این سریال را در دست دارد. در اوایل سال جاری میلادی، تولید سریال پسران با مدیریت اجرایی اریک کریپک شروع شد. قسمت اول سریال را دن تراچتنبرگ قرار است کارگردانی کند.

سایمون پگ – سریال The Boys (پسران)

نقش بیلی بوچر، نقش اصلی سریال پسران، توسط کارل اوربان قرار است به تصویر کشیده شود. بیلی، شخصی خشن و عملگرا است و در کنار رفتار وحشتناک و خشنش، فحاش و بددهان نیز می‎باشد. البته کاراکتر اصلی در کتاب‎های کامیک، هیویی کمپبل ملقب به وی می‌باشد. خالقان این کامیک‌ها، ظاهر کاراکتر وی را بر اساس خود سایمون پگ خلق کردند اما از آنچه که او نتوانسته نقش این کاراکتر را بازی کند، قرار است نقش پدر آن را به تصویر بکشد. نقش هیویی را جک کوئید بازی می‎کند.

صفحه رسمی سریال پسران در شبکه اجتماعی توییتر، با انتشار تصویری از سایمون پگ و جک کوئید، این خبر را تایید کرده است. دیگر بازیگران سریال پسران شامل آنتونی استار در نقش هوملندر، دومینیک مک‎الیگوت در نقش ملکه میو، کارن فوکوهارا، لاز آلونسو، چیس کروفورد، ارین موریارتی و جسی تی آشر می‎باشد.

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ سایمون پگ به سریال The Boys (پسران) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا