تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تریلر فصل ۴ سریال The Magicians (جادوگران)

بیاتومگ – در طی رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، تریلری برای فصل ۴ سریال The Magicians (جادوگران) محصول شبکه سایفای منتشر شده است. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید. این تریلر یک صحنه کامل از فصل جدید را ارائه می‌‎دهد و اشاره‌ای به آنچه دارد که قرار است در فصل پیش‎رو رخ بدهد.

در فصل سوم سریال جادوگران، کوئنتین و دوستانش به شدت تلاش کردند تا جادو را به فیلوری و جهان بازگردانند. اگرچه آنها ماموریت خود را تکمیل نمودند اما پس از اینکه کتابخانه یا لایبری با دین فاگ معامله کرد، آن جادو در درون کتابخانه قرار گرفت. این معامله بدین صورت است که تمام قهرمانان سریال، به جز آلیس، خاطرات و حافظه خود را از دست دادند و به نسخه‌های معمولی‎تری از خودشان تبدیل شدند.

با این حال، قسمت پایانی فصل سوم نشان داد که هیولا از کسل بلکشایر گریخته و شکل الیوت را به خود گرفته است. در پایان این قسمت، این نسخه از الیوت است که با کوئنتین روبه‌رو می‌شود. سریال جادوگران الهام گرفته شده از مجموعه کتابی به همین نام لیو گروسمن می‎باشد. پخش فصل چهارم سریال جادوگران قرار است از روز پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ (۲۳ ژانویه ۲۰۱۹) شروع شود.

تریلر فصل ۴ سریال The Magicians (جادوگران)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تریلر فصل ۴ سریال The Magicians (جادوگران) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا