تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تریلر تازه فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل)

بیاتومگ – در طی رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، تریلری جدید برای فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل) منتشر شده که به معرفی شخصیت شرور این فصل سریال یعنی بولزآی می‎پردازد که با بازی ویلسون بتل می‌باشد. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

در فصل سوم سریال دردویل، ویلسون فیسک ملقب به کینگپین بازگشته و به عنوان یک شهروند نمونه خودنمایی می‎کند و ادعا می‎نماید که گذراندن زمان در زندان به طور کامل او را اصلاح کرده است. در همین حین، مت مورداک در مسیر مخالف حرکت کرده و تاریکی را در آغوش گرفته و به گفته فیسک، خود واقعی‎اش را نشان داده است.

در کتاب‎های کمیک، بولزآی نفرت خاصی نسبت به دردیول دارد و هر کاری برای به زمین زدن او انجام می‎دهد، از این رو، کاملا منطقی است که او هویت دردویل را در این فصل از سریال بدزد و خشونت و بی‎رحمی‎هایی با نام وی انجام دهد تا بدین ترتیب، شهرت او را لکه‎دار نماید. فصل سوم سریال دردویل قرار است در روز جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

این تریلر منتشر شده برای فصل ۳ سریال دردویل، به طور کامل بر روی کاراکتر مامور بنجامین پویندکستر ملقب به دکس با بازی ویسلون بتل تمرکز دارد که مهارت‌های مختلف و گوناگون وی در این تریلر به تصویر کشیده می‌شود. او در تیراندازی با اسحله و همچنین پرتاب کردن اشیاء با دقت بسیار بالا مهارت دارد و ترکیب این دو با مهارت‌های رزمی‌اش، از او یک تهدید جدی نسبت به مت مورداک می‎سازد.

تریلر فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تریلر تازه فصل ۳ سریال Daredevil (دردویل) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا