تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ اولین تریلر سریال Good Omens (نشانه‎های خوب)

بیاتومگ – در طی رویداد کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸، اولین تریلر سریال Good Omens (نشانه‎های خوب) منتشر شده است. سریال نشانه‎های خوب براساس رمانی به همین نام نوشته نیل گیمن و تری پراچت است. این مینی سریال دارای شش قسمت به نویسندگی نیل گیمن خواهد بود که مدیر اجرایی سریال نیز می‌باشد.

نشانه های خوب، داستانی در مورد یک آخر الزمان در راه و فرشته و شیطانی می‎باشد که متوجه می‎شوند از زندگی راحتشان بر روی زمین خوششان آمده و نمی‎خواهند که دنیا به پایان برسد. این دو نفر به طور کامل غیر منتظره‌ای با یکدیگر همکاری می‌کنند تا جلوی پایان دنیا را بگیرند ولی زمانی که ضدمسیح در بیمارستان گم می‎شود، اتفاقات بر اساس برنامه‌شان پیش نمی‎رود.

دیوید تنانت نقش یک شیطان بی رحم به نام کراولی را ایفا می‌کند و مایکل شین نیز نقش فرشته ازیرافیل را به تصویر می‎کشد. دیگر بازیگران نیز شامل جان هم در نقش فرشته گابریل و میراندا ریچاردسون در نقش مادام تریسی می‎باشد. سم تیلور باک نیز نقش پسر جوانی به نام آدام یانگ را بازی می‌کند که به طور اتفاقی تبدیل به ضدمسیح می‌شود. سریال نشانه‌های خوب قرار است در تاریخی در سال ۲۰۱۹ بر روی سرویس آنلاین آمازون عرضه شود.

تریلر سریال Good Omens (نشانه‎های خوب)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ اولین تریلر سریال Good Omens (نشانه‎های خوب) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا