تمامی مطالب

مارگو رابی در فیلم Barbie (باربی) بازی می‌کند

بیاتومگ – کمپانی برادران وارنر مسئولیت فیلم Barbie (باربی) را برعهده گرفته و در همین راستا، نامزد جایزه اسکار مارگو رابی در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در این فیلم و همچنین تولید آن می‌باشد. اگه مذاکرات بین مارگو رابی و کمپانی برادران وارنر خوب پیش برود، تولید فیلم باربی توسط کمپانی تولید فیلم مارگو رابی به نام لاکیچپ انجام خواهد شد.

ساخت فیلم باربی ابتدا در سال ۲۰۰۹ اعلام شد اما تقریبا برای یک دهه است که تولید این فیلم معلق است. در ابتدا کمپانی یونیورسال مسئولیت ساخت فیلم را برعهده داشت اما بعدا آن را به کمپانی سونی پیکچرز واگذار کرد. در سال ۲۰۱۶، امی شومر برای نقش‌آفرینی نقش اصلی فیلم و دیابلو کودی برای کارگردانی آن اعلام شدند اما در نهایت آنها این مسئولیت‌ها را رها کردند.

فیلم Barbie (باربی)

پس از مدتی نیز ان هتوی به عنوان جایگزین امی شومر برای ایفای نقش اصلی فیلم اعلام شد. بنابر برنامه‌ها، قرار بود تا فیلمبرداری و تولید فیلم در امسال شروع شود تا برای اکران در سال ۲۰۲۰ آماده شود اما اکنون، حقوق این فیلم در دستان کمپانی برادران وارنر می‌باشد و ظاهرا آنها برنامه‌های متفاوتی برای این فیلم دارند.

بنابر گزارش‌ها، مارگو رابی در حال مذاکره برای ایفای نقش اصلی فیلم باربی می‎باشد. کمپانی برادران وارنر همچنین به دنبال به خدمت گرفتن پتی جیکنز، کارگردان فیلم Wonder Woman (واندر وومن)، برای کارگردانی این فیلم است اما هنوز مذاکرات با وی برای این موضوع شروع نشده است. بدین ترتیب، هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم باربی مشخص نگردیده است.

نوشته مارگو رابی در فیلم Barbie (باربی) بازی می‌کند اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا