تمامی مطالب

کریس ایوانز به فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) پیوست

بیاتومگ – ریان جانسون، سکان‌دار کارگردانی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون)، کریس ایوانز را برای نقش‌آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته است. این فیلم رازآلود با بازی دنیل کریگ در نقش اصلی می‌باشد. ریان جانسون در حال حاضر مشغول توسعه یک مجموعه فیلم سه‌گانه کاملا تازه در دنیای جنگ ستارگان می‌باشد، هرچند، مشخص نیست که چه زمانی تولید آنها شروع می‎‌شود.

انتظار می‌رود که فیلمبرداری فیلم چاقوها بیرون در ماه نوامبر سال جاری میلادی شروع شود تا دنیل کریگ بتواند پس از آن برای آخرین نقش‎آفرینی‌اش در نقش جیمز باند در فیلم Bond 25 (باند ۲۵) مهیا شود. کریس ایوانز نیز به تازگی اعلام کرده که با به پایان رسیدن فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴)، نقش‌آفرینی‎اش در نقش کاپیتان آمریکا برای همیشه به پایان رسیده است.

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا

دنیل کریگ نقش کاراگاهی را بازی خواهد که مسئولیت حل معمای قتلی به او واگذار می‌شود. هنوز اعلام نشده که کریس ایوانز در فیلم چاقوها بیرون قرار است نقش چه کاراکتری را به تصویر بکشد. ریان جانسون علاوه بر کارگردانی فیلم، نویسندگی فیلمنامه آن را نیز در دست دارد. هنوز تاریخ اکرانی برای فیلم چاقوها بیرون مشخص نشده است.

در اوایل سال جاری، کریس ایوانز برای بازی در فیلم Greenland (گرینلند) به کارگردانی نیل بلومکمپ به خدمت گرفته شده اما با پیوستن ایوانز به فیلم چاقوها بیرون و شروع تولید این فیلم در ماه آینده میلادی، به نظر می‎رسد که فیلم گرینلند باید مدت بیشتری برای کریس ایوانز منتظر بماند.

نوشته کریس ایوانز به فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا