تمامی مطالب

تریلر طولانی فیلم Aquaman (آکوامن)

بیاتومگ – تریلری طولانی و پنج دقیقه‌ای برای فیلم Aquaman (آکوامن) منتشر شده که نگاهی بهتر به داستان، بازیگران و اکشن این فیلم ارائه می‌دهد. این فیلم اولین فیلم مستقل کاراکتر آکوامن در دنیای سینمایی دی‌سی با نقش‌آفرینی جیسون موموا می‌باشد. این تریلر را در زیر می‎توانید با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید.

فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی ویل بیل و دیوید لزلی جانسون-مک‎گولدریک می‎باشد و قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. بازیگران فیلم آکوامن شامل جیسون موموا در نقش آکوامن/آرتور کاری، امبر هرد در نقش معشوقه آرتور و یکی از اشرافیان آتلانتیس به نام ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش پادشاه آتلانتیس‎ها به نام اورم که با نام اوشن مستر یا ارباب اقیانوس نیز شناخته می‎شود و برادر ناتنی آرتور کاری می‎باشد، ویلم دافو در نقش متحد و مربی آرتور به نام وولکو، نیکول کیدمن در نقش مادر آرتور کاری به نام ملکه آتلانتا، تمورا موریسون در نقش پدر آرتور کاری به نام توماس، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، یحیی عبدالمتین دوم در نقش بلک مانتا و جایمون هانسو در نقش شاه فیشرمن می‎باشد.

فیلم آکوامن، آرتور کاری را دنبال می‎کند که میان طرفداری از ساکنین سطح یا همان انسان‎ها و هم‎یاران آتلانتیسی در حال کشمکش است. او که بخشی انسان و بخشی آتلانتیسی می‎باشد، به طور منحصربه‎فردی پُلی میان دو دنیا برقرار کرده است. اکنون او اگر می‎خواهد شاه آتلانتیس شود، باید نیزه سه شاخه شاه مرده را بیابد و در این راه، مرا او را همراهی می‎کند.

تریلر فیلم Aquaman (آکوامن)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته تریلر طولانی فیلم Aquaman (آکوامن) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا