تمامی مطالب

باکس آفیس ۱۲ شهریور؛ آرامش قبل از طوفان در گیشه

بیاتومگ – با باکس آفیس ۱۲ شهریور ماه همراه با ما باشید. فیلم کمدی Night School (مدرسه شبانه) با بازی کوین هارت و تیفانی هدیش در اولین هفته اکرانش در گیشه، موفق شد تا با کسب فروش ۳۴ میلیون دلاری در داخل آمریکا، صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته باشد. این فیلم که با بودجه ۲۹ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارج از آمریکای خود به مبلغ ۵ میلیون دلار دست یافته است و بدین ترتیب، پس از یک هفته اکران، فروش جهانی ۳۹ میلیون دلاری را تجربه کرده است.

دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده این هفته گیشه، انیمیشن Smallfoot (پا کوچک) می‌باشد که با کسب فروش داخلی ۲۷ میلیون دلاری، در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. این انیمیشن محصول کمپانی برادران وارنر در فروش خارج از آمریکای خود نیز مبلغ ۲۱ میلیون دلار فروش داشته است. انیمیشن در اولین هفته به فروش جهانی ۴۸ میلیون دلار دست یافته است.

فیلم The House With A Clock In Its Walls (خانه‌ای با ساعتی درون دیوارهایش) که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته با کسب فروش داخلی ۱۵ میلیون دلاری، با ۵۱ درصد افت فروش روبه‌رو شده و به جایگاه سوم جدول باکس آفیس سقوط نموده است. این فیلم پس از دو هفته اکران جهانی، به فروش ۷۲ میلیون دلار دست یافته که ۴۷ میلیون دلار آن مربوط به داخل آمریکا و ۲۵ میلیون دلار آن مربوط به خارج از آمریکا است.

فیلم هیجان‎‌انگیز و ترسناک Hell Fest (جشنواره جهنمی) دیگر فیلم تازه‌اکران‌شده این هفته گیشه می‌باشد که با کسب فروش داخلی ۶ میلیون دلار، جایگاه ششم جدول باکس آفیس را از آن خود کرده است. این فیلم که با بودجه ۵.۵ میلیون دلاری ساخته شده، در فروش خارج از آمریکای خود نیز تنها به فروش ۶۰۰ هزار دلاری بسنده کرده است.

هفته آینده نیز فیلم درام و موزیکال A Star is Born (ستاره‌ای متولد شده است) با بازی بردلی کوپر و لیدی گاگا و فیلم اکشن و ابرقهرمانی Venom (ونوم) با بازی تام هاردی به اکران درخواهند آمد. با وجود اینکه فیلم ستاره‌ای متولد شده است بر خلاف فیلم ونوم در نظر منتقدان بسیار مورد تحسین واقع شده اما انتظار می‌رود که فیلم ونوم شروعی طوفانی‌تری در گیشه داشته باشد.

جدول باکس آفیس

رتبه فیلم فروش هفته فروش کل بودجه تعداد هفته
۱ Night School ۳۴ ۳۴ ۲۹ ۱
۲ Smallfoot ۲۷ ۲۷ ۱
۳ The House With A Clock In Its Walls ۱۵ ۴۷ ۴۲ ۲
۴ A Simple Favor ۹ ۴۵ ۴
۵ The Nun ۷ ۱۱۰ ۲۲ ۴
۶ Hell Fest ۶ ۶ ۵.۵ ۱
۷ Crazy Rich Asians ۵ ۱۶۷ ۳۰ ۷
۸ The Predator ۵ ۴۹ ۸۸ ۳
۹ White Boy Rick ۳ ۲۲ ۲۹ ۳
۱۰ My Hero Academia: Two Heroes ۲ ۵ ۱
  • فروش‎ها به میلیون دلار است.
  • جدول به صورت هفتگی (از پنج شنبه تا پنج شنبه) محاسبه می‎شود.
  • فروش‎های داخل جدول تنها مربوط به فروش داخل آمریکا می‎باشد.
  • در متن، منظور از فروش داخلی، فروش داخل آمریکا و منظور از فروش خارجی، فروش خارج از آمریکا است.

نوشته باکس آفیس ۱۲ شهریور؛ آرامش قبل از طوفان در گیشه اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا