تمامی مطالب

کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تصویر لوبو در فصل ۲ سریال Krypton (کریپتون)

بیاتومگ – شبکه سایفای اولین تصویر از امت جی اسکنلن در نقش لوبو در فصل ۲ سریال Krypton (کریپتون) را منتشر کرده است. در زیر می‌توانید این تصویر را مشاهده نمایید. در کامیک‌کان سن دیگو ۲۰۱۸ بود که اعلام شد کاراکتر لوبو قرار است در دومین فصل سریال کریپتون حضور داشته باشد.

لوبو یکی از بیشمار شرورهای بزرگ دی‌سی می‌باشد که به سریال کریپتون اضافه شده است. انتظار می‌رود که در فصل دوم، لوبو شرور اصلی داستان باشد. سریال کریپتون توسط دیوید اس گویر توسعه داده شده و به بررسی تاریخچه سیاره وطن سوپرمن می‌پردازد. این سریال داستان سگ-ال، پدربزرگ سوپرمن، با بازی کامرون کافی را بازگو می‌کند.

شبکه سایفای تصویر لوبو را در کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸ به همراه توصیفاتی در مورد این کاراکتر منتشر کرده است. این توصیفات بدین شرح است:

“امت جی اسکنلن نقش کاراکتر لوبو را در فصل دوم سریال کریپتون بازی می‌کند. این کاراکتر یک شکارچی مزدبگیر بی‎رحم است که کل گونه و نوع خود را به قتل رسانده، در زمینه جنگاوری دانش بسیار نبوغانه‌ای دارد و همین او را به یک دشمن مرگبار تبدیل می‌کند. لوبو که دارای قدرت فرابشری است و تقریبا جاویدان می‌باشد، تا زمانی که کار خود را به سرانجام نرساند، از پا نمی‌افتد. سخنش تنها چیزی است که لوبو آن را مقدس می‌شمارد و گرچه او هیچگاه یک توافقنامه را نقض نمی‌کند اما ممکن است معنا و روح آن را گاهی اوقات نادیده بگیرد. “

تصویر فصل ۲ سریال Krypton (کریپتون)

امت جی. اسکنلن – فصل ۲ سریال Krypton (کریپتون)

نوشته کامیک‌کان نیویورک ۲۰۱۸؛ تصویر لوبو در فصل ۲ سریال Krypton (کریپتون) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا