تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم The Mule (ساقی مواد مخدر)

بیاتومگ – اولین تریلر رسمی از فیلم The Mule (ساقی مواد مخدر) منتشر شد. کلینت ایستوود علاوه بر کارگردانی این فیلم درام و جنایی، در آن نقش‌آفرینی نیز می‌کند. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت مشاهده یا دانلود نمایید. فیلم ساقی مواد مخدر در ماه جولای سال جاری میلادی تولید خود را به پایان رساند و کمپانی برادران وارنر نیز تصمیم گرفت تا هر چه سریع‌تر آن را به اکران در بیاورد.

در فیلم ساقی مواد مخدر، کلینت ایستوود نقش یک مرد مسن نیازمند به پول به نام ارل استون را بازی می‎کند که بدون آنکه بداند، به عنوان یک پیک مواد مخدر برای کارتل شروع به کار می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود، مسیر کاری جدید استون توجه سازمان مبارزه با مواد مخدر را به خود جلب می‌کند و از آنجا، داستان آغاز می‌شود.

این فیلم براساس داستانی واقعی است. این تریلر منتشر شده برای فیلم ساقی مواد مخدر، ارل استون را به عنوان مردی به تصویر می‌کشد که از قصور و کوتاهی‌های گذشته‌اش به عنوان همسر و پدر رنج می‌برد و در زیر مشکلات اقتصادی کمر خم کرده است. کارگردانی ایستوود در این فیلم بسیار مشابه با فیلم‌های قبلی وی می‌باشد. فیلم ساقی مواد مخدر قرار است در تاریخ جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها اکران شود.

تریلر فیلم The Mule (ساقی مواد مخدر)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تریلر فیلم The Mule (ساقی مواد مخدر) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا