تمامی مطالب

فیلم اکشن-زنده Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) در حال توسعه است

بیاتومگ – انیمیشن Lilo & Stitch (لیلو و استیچ)، جدیدترین انیمیشنی از میان انیمیشن‎های کمپانی دیزنی می‎باشد که قرار است یک بازسازی اکشن-زنده از آن ساخته شود. انیمیشن لیلو و استیچ در سال ۲۰۰۲ نامزد جایزه اسکار شد. این انیمیشن داستان استیچ ملقب به آزمایش ۶۲۶ را بازگو می‎کند، یک آزمایش ژنتیکی فرازمینی که موفق می‎شود تا از حبس فدارسیون کهکشانی بگریزد و به زمین بیاید.

در زمین، این موجود با وجود ظاهر غیرمعمولش، خود را به عنوان یک سگ جا می‎زند و به حیوانی خانگی برای دختری تنها اهل هاوایی به نام لیلو تبدیل می‎شود. گرچه با توجه به استانداردهای کمپانی دیزنی، انیمیشن لیلو و استیچ یک موفقیت مالی متوسط بود و با بودجه ۸۰ میلیون دلاری تنها به فروش جهانی ۲۷۳ میلیون دلاری دست یافت اما به خوبی مورد استقبال و پذیرش مخاطبان قرار گرفت.

انیمیشن Lilo & Stitch (لیلو و استیچ)

بنابر گزارش‎ها، کمپانی دیزنی قصد دارد تا فیلمی اکشن-زنده براساس انیمیشن لیلو و استیچ بسازد. این پروژه توسط دن لین و جاناتان اریش تولید خواهد شد، کسانی که تهیه‎کنندگی فیلم اکشن-زنده Aladdin (علاءالدین) را برای کمپانی دیزنی برعهده دارند. فیلمنامه فیلم لیلو و استیچ را نیز مایک ون وایز قلم خواهد زد.

مایک ون وایز در حال حاضر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلمی نسخه‎فرعی از مجموعه فیلم‎های The Conjuring (احضار) به نام The Crooked Man (کروکدمن) را برای کمپانی برادران وارنر و نیولاین سینما برعهده دارد. در حال حاضر، کارگردانی برای سکان‎داری فیلم اکشن-زندخ لیلو و استیچ اعلام نشده است. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم مشخص نگردیده است.

نوشته فیلم اکشن-زنده Lilo & Stitch (لیلو و استیچ) در حال توسعه است اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا