تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم Vice (معاون)

بیاتومگ – اولین تریلر رسمی برای فیلم Vice (معاون) منتشر شده است. این فیلم بیوگرافی که به کارگردانی آدام مک‌کی می‌باشد، در مورد معاون رییس جمهور سابق آمریکا دیک چینی است. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود یا مشاهده نمایید. در این فیلم، کریستین بیل با تغییرات فیزیکی خارق‌العاده‌ای نقش دیک چینی را به تصویر می‌کشد.

دیگر بازیگران فیلم معاون نیز شامل امی آدامز، سم راکول و استیو کارل می‌باشد. جشنواره‌های فیلمی همچون تورنتو، ونیز و تلروید سبب شد تا وضعیت فیلم‌هایی که توانایی رقابت در فصل جوایز امسال دنیای سینما را دارند، تا حدودی مشخص گردد اما فیلم معاون، یکی از قابل‌توجه‌ترین فیلم‌هایی بوده که در این سه جشنواره حضور نداشته و بنابراین، ممکن است معادلات را کلا به هم بریزد.

بر طبق این تریلر، دیک چینی قصد دارد تا از جایگاه خود به عنوان معاون رییس جمهور استفاده نماید تا به جنبه‌های معمولی‌تر دولت همچون ارتش، انرژی و سیاست خارجی نظارت و مباشرت کند. بدون شک، این کار به او قدرت فوق‌العاده‌ای می‌دهد و او را در جایگاهی قرار می‌دهد تا همانطور که خودش مناسب می‌بیند، بر روی کشور آمریکا تاثیر بگذارد. فیلم معاون قرار است در تاریخ سه‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

تریلر فیلم Vice (معاون)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تریلر فیلم Vice (معاون) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا