تمامی مطالب

کارگردان فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) مشخص شد

بیاتومگ – جیمز وان سکان کارگردانی فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) را به شخص دیگری واگذار کرده و آن شخص نیز، مایکل چاوز می‎‌باشد. گرچه وان کارگردان فیلم احضار ۳ نمی‌باشد اما او همچنان نقش تهیه‌کننده را در این فیلم ایفا خواهد نمود. وان و چاوز در فیلم ترسناک The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا) نیز با یکدیگر همکاری کردند که قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ اکران شود.

جیمز وان از طریق ساخت فیلم‎های ترسناک راه خود را به هالیوود باز کرد اما رابطه او با کمپانی برادران وارنر و نیولاین سینما موفقیت زیادی برای هر دو طرف به ارمغان آورده است. دنیای سینمایی احضار در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز وان راه‌اندازی شد. فیلم دوم احضار نیز در سال ۲۰۱۶ توسط خود جیمز وان کارگردانی شده بود.

پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا و جیمز وان – فیلم The Conjuring (احضار)

از مجموعه فیلم‎های احضار، سه فیلم نسخه فرعی با عناوین Annabelle (آنابل) و Annabelle: Creation (آنابل: خلق) و The Nun (راهبه) ساخته شدند. با اینکه فیلم‎های موجود در دنیای سینمایی احضار همگی عالی نبودند اما آنها با وجود داشتن بودجه‌های کم و اندک، روی هم رفته، موفق شدند تا در گیشه به فروش بیش از ۱.۵ میلیارد دلار دست پیدا کنند.

طرفداران مدتی است که بسیار مشتاق هستند تا ببینند در فیلم سوم احضار، چه اتفاقی برای وارن‎ها رخ می‎دهد و بسیاری نیز امیدوار بودند تا جیمز وان برای کارگردانی فیلم سوم احضار بازگردد و این مجموعه سه‎گانه را تکمیل نماید اما به نظر می‎رسد که با اعلام کارگردان تازه برای این فیلم، این اتفاق بعید است. فیلمنامه فیلم احضار ۳ را دیوید لزلی جانسون قلم زده است. فیلم احضار ۳ همچنان در حال توسعه است و تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است.

نوشته کارگردان فیلم The Conjuring 3 (احضار ۳) مشخص شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا