تمامی مطالب

سریال Titans (تایتان‎ها) برای فصل دوم تمدید شد

بیاتومگ – سرویس آنلاین دی‌سی یونیورس سریال Titans (تایتان‎ها) را پیش از آنکه پخش فصل اول شروع شود، برای فصل دوم تمدید کرده است. تقریبا یک ماه پیش، کمپانی دی‌سی سرویس آنلاین خود را راه‌اندازی کرد تا محتوای خود شامل سریال‌های انیمیشنی، فیلم‌ها و کمیک‌های براساس کاراکترهای دی‌سی را بر روی این سرویس عرضه نماید.

در تاریخ جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) قرار است پخش سریال تایتان‌ها بر روی این سرویس شروع شود. فصل اول این سریال که دارای ۱۲ قسمت است، به صورت هفتگی پخش خواهد شد. در حال حاضر، این سرویس آنلاین در حال ساخت چندین سریال دیگر است که شامل سریال Doom Patrol (دووم پاترول)، سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) و سریال انیمیشنی Harley Quinn (هارلی کویین) می‌باشد.

سریال Titans (تایتان‎ها)

سریال تایتان‎ها با بازی برنتون توایتس در نقش دیک گریسون/رابین، آنا دیوپ در نقش استارفایر، رایان پاتر در نقش بیست‎بوی و تیگان کرافت در نقش ریوِن است. رابین که احتمالا شناخته‌شده‌ترین فرد در بین آنها می‌باشد، همیار سابق بتمن است. گارفیلد لوگان ملقب به بیست‌بوی یا پسر هیولایی نیز قادر به تغییر شکل به هر حیوانی می‌باشد.

کوریاند ملقب به استارفایر یک بیگانه می‌باشد که قادر است تا اشعه ماوراءبنفش را جذب کند و آن را برای استفاده‌های مختلف از جمله مبارزه و شلیک‎های انرژی آتش‌زا تبدیل کند. ریچل راث ملقب به ریون نیز فرزند یک شیطان و یک انسان است و توانایی‌های جادویی مختلفی دارد. در کامیک‌کان نیویورک، اعلام شد که سریال تایتان‌ها برای فصل دوم تمدید شده اما مشخص نگردید که فصل دوم دارای چند قسمت خواهد بود.

نوشته سریال Titans (تایتان‎ها) برای فصل دوم تمدید شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا