تمامی مطالب

سریال Mayans MC (مایانز ام‌سی) برای فصل دوم تمدید شد

بیاتومگ – شبکه اف‌ایکس به طور رسمی سریال Mayans MC (مایانز ام‌سی) را برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال یکی از اعضای تازه‌وارد باشگاه مایانز به نام ای زد رییز با بازی جی دی پاردو را دنبال می‌کند که به تازگی از زندان بیرون آمده است. او که زمانی در شهر مرزی‌اش بین کالیفرنیا و مکزیک پسری شگفت انگیز بوده، حال باید هویت آشوب‎گری خود را نشان دهد و ثابت کند که ارزش موتورسواری در کنار مایانزها را دارد.

این سریال، نسخه فرعی سریال Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) می‎باشد. سریال مایانز ام‌سی توسط کرت ساتر و الگن جیمز خلق شده است. سریال فرزندان آشوب یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه اف‌ایکس بود که پس از پخش فصل، در نهایت در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید. با توجه به محبوبیت و شهرت سریال فرزندان آشوب، ساخت سریالی نسخه‌فرعی از آن جای تعجب نداشت.

سریال Mayans MC (مایانز ام‌سی)

تاکنون نیمی از فصل اول سریال مایانز ام‌سی پخش شده و شبکه اف‌ایکس این سریال را برای دومین فصل خود تمدید کرده است. دلیل این تصمیم زودهنگام شبکه برای تمدید سریال نیز بازخورد بسیار مثبت قسمت‌های پخش شده از فصل اول سریال در میان بیننده‌ها عنوان شده است.

علاوه بر پاردو در نقش اصلی این سریال، دیگر بازیگرانی همچون کلیتون کاردیناس، سارا بولگر، ریچارد کابرال، میشل ایربی و ادوارد جیمز اولموس در آن به نقش‌آفرینی می‎پردازند. بنابر گزارش‌های شبکه اف‌ایکس، سریال مایانز ام‌سی در میان بیننده‌های بزرگسال مرد این شبکه، رتبه نخست را بدست آورده و هر قسمت تاکنون پخش شده سریال نیز تقریبا ۸.۲ میلیون بیننده را به خود جذب کرده است.

نوشته سریال Mayans MC (مایانز ام‌سی) برای فصل دوم تمدید شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا