تمامی مطالب

آمازون دستور ساخت سریال Wheel of Time (چرخ زمان) را داد

بیاتومگ – آمازون دستور ساخت سریال Wheel of Time (چرخ زمان) را داده است. این سریال، اقتباسی از مجموعه کتاب‎های فانتزی به همین نام نوشته رابرت جردن می‌باشد. محبوبیت کتاب‌های چرخ زمان سبب شده تا این کتاب‌ها برای کتاب‌های کمیک و بازی‌های ویدیویی مورد اقتباس قرار بگیرند.

از سال ۲۰۰۰، استودیوهای فیلمسازی زیادی قصد داشتند تا مجموعه کتاب‌های چرخ زمان را به فیلم و سریال تبدیل نمایند اما تاکنون هیچ کدام از آنها موفق به انجام این کار نشدند. در نهایت، کمپانی سونی حقوق ساخت فیلم و سریال از این کتاب‌ها را بدست آورد و اکنون قرار است در همکاری با کمپانی آمازون، اقتباسی سریالی از آن را به ارمغان بیاورند.

رمان Wheel of Time (چرخ زمان)

بنابر گزارش‌ها، کمپانی آمازون دستور ساخت سریال چرخ زمان را صادر کرده و راف جادکینز نیز به عنوان تهیه‌کننده و مدیر اجرایی این سریال انتخاب شده است. توصیف این سریال بدین شرح است:

“داستان چرخ زمان در دنیایی حماسی و گسترده قرار دارد که در آن، جادو و جادوگری وجود دارد اما تنها زنان قادر به استفاده از آن می‌باشند. این بدان معنا است که در این سریال، زنان کلید قدرت را در دست دارند. داستان، مویرین، یکی از اعضای سازمانی مرموز و بانفوذ و زنانه به نام ایس سدای را دنبال می‌کند که سفری جهانی و خطرناک را به همراه پنج زن و مرد جوان شروع می‌نماید. علاقه مویرین به این پنج نفر به این دلیل است که باور دارد یکی از آنها ممکن است تجسم دوباره فردی فوق‌العاده قدرتمند باشد که بنابر پیشگویی‌ها می‌تواند بشریت را نجات دهد یا نابود کند. “

نوشته آمازون دستور ساخت سریال Wheel of Time (چرخ زمان) را داد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا