تمامی مطالب

اکران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) با تاخیر روبه‌رو شد

بیاتومگ – فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) که در ابتدا برای اکران در آپریل سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود، تا اوایل سال ۲۰۲۰ به اکران در نخواهد آمد. داستان فیلم در مورد دامپزشکی می‎‌باشد که متوجه می‌شود قادر به ارتباط برقرار کردن با حیوانات مختلف است.

نسخه اصلی کتاب‌های این داستان در سال ۱۹۲۰ و به نویسندگی لافتینگ به چاپ رسیده است. این فیلم ماجراجویی و خانوادگی به کارگردانی استیون گاگان و نویسندگی تام شپهرد تولید می‌شود. فیلم‌های دیگری چون دکتر دولیتل با بازی رکس هریسون، محصول سال ۱۹۶۷، بازسازی از آن با بازی ادی مورفی در سال ۱۹۸۸ و همچنین دکتر دولیتل ۲ با بازی کایلا پرت محصول ۲۰۰۱ ساخته شده که می‌توان گفت هر سه نسخه به ویژه نسخه‌های اول و دوم، آثاری شکست خورده بودند.

فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)

با به تاخیر افتادن دوباره تاریخ اکران، اکنون فیلم سفرهای دکتر دولیتل قرار است در تاریخ جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ (۱۷ ژانویه ۲۰۲۰) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید. نقش اصلی این فیلم را رابرت داونی جونیور به تصویر خواهد کشید. آنتونیو باندراس و مایکل شین به عنوان بازیگران نقش‌های اکشن-زنده فیلم سفرهای دکتر دولیتل انتخاب شده‌اند.

تام هولند، رامی مالک، اما تامپسون، رالف فاینز، اوکتیویا اسپنسر، سلنا گومز و جان سینا نیز صداپیشه حیوانات سخنگوی فیلم خواهند بود. استیون کاگان علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه نوشته شپهرد را نیز بازنویسی می‌کند.

نوشته اکران فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) با تاخیر روبه‌رو شد اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا