تمامی مطالب

«ونوم» موردانتظارترین فیلم پاییز امسال است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

براساس یک نظرسنجی که توسط سایت Atom Ticket انجام شده فیلم سینمایی «ونوم» (venom) مورد انتظارترین فیلم پاییز امسال است. این اثر سینمایی پیش از این در نظرسنجی سایت Fandango سومین فیلم مورد انتظار پاییز امسال لقب گرفته بود.

ونوم ساخته روبن فلیشر و با نقش‌آفرینی تام هاردی پیش از فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) محصول شرکت وارنر برادرز و «راپسودی بوهمی» (Bohemian Rhapsody) محصول فاکس اکران خواهد شد. هم‌زمان با این اثر شاهد اکران عنوان مهمی چون «ستاره‌ای متولد شده‌است» (A Star Is Born) نیز خواهیم بود.

الیشا گرازو سردبیر وبسایت Atom Tickets معتقد است هواداران پس از حضور نه چندان دلچسب ونوم در اسپایدرمن ۳ منتظر حضور درخشان این کاراکتر در فیلمی هستند که قرار است به شکل مستقل به او بپردازد. ونوم یک شخصیت ابرشرور و از دشمنان معروف اسپایدرمن است.

رابینز به این نکته هم اشاره می‌کند که ونوم قطعا یکی از مشهورترین کاراکترهای شرور در کل جهان کتاب‌های کمیک است و هواداران سرسخت این کاراکتر به شدت مشتاقند او را در یک اثر درست و حسابی و وفادار به کتاب‌های کمیک ببینند. این موضوع باعث شده در مخاطبان فیلم از همین حالا هیجان زیادی موج بزند.

در عین حال نمی‌توان از جاذبه حضور تام هاردی برای مخاطبان گذشت. هاردی پیش از این در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) و در نقش بین (Bane) که یکی از دشمنان بتمن است هم حضور موفقی داشت و بررسی‌ها نشان می‌دهد حتی کسانی که چندان به کلیت فیلم خوشبین نیستند علاقه‌مندند نقش‌آفرینی تام هاردی را در این فیلم ببینند.

شان رابینز تحلیلگر ارشد BoxOffice.com پیش‌بینی عملکرد ونوم در برابر فیلم ستاره‌ای متولد شده‌است و هالووین (Halloween) که اولی هم‌زمان و دیگری به فاصله دوهفته از ونوم اکران خواهند شد را دشوار ارزیابی می‌کند. این تحلیلگر معتقد است احتمالا استقبال تماشاگران تا حد قابل‌توجهی به نقدهایی که درباره فیلم منتشر می‌شوند بستگی دارد.

رابینز به این نکته هم اشاره می‌کند که ونوم قطعا یکی از مشهورترین کاراکترهای شرور در کل جهان کتاب‌های کمیک است و هواداران سرسخت این کاراکتر به شدت مشتاقند او را در یک اثر درست و حسابی و وفادار به کتاب‌های کمیک ببینند. این موضوع باعث شده در مخاطبان فیلم از همین حالا هیجان زیادی موج بزند.

یک نکته جالب درباره ونوم ماه اکران شدن آن است. به شکل تاریخی ماه اکتبر ماه متعارفی برای اکران فیلم‌های ابرقهرمانی با بودجه‌های سنگین نیست اما تحلیل‌گران باکس‌آفیس معتقدند ونوم می‌تواند از پس این موضوع هم بربیاید و ثابت کند فیلم‌های ابرقهرمانی در هر زمان از سال می‌توانند مخاطبان گسترده خود را به سینماها بکشانند.

در حال حاضر رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه در ماه اکتبر در اختیار فیلم سینمایی «جاذبه» (Gravity) ساخته آلفونسو کوارون و با بازی ساندرا بولاک و جرج کلونی است. جاذبه موفق شد در سال ۲۰۱۳ در افتتاحیه خود ۵۵.۸ میلیون دلار بفروشد. بعضی از تحلیلگران باکس‌‎آفیس پیش‌بینی کرده‌اند ونوم می‌تواند در افتتاحیه خود بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و رکورد جاذبه را بشکند.

فیلم سینمایی ونوم که با بودجه‌ای نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار ساخته شده ۵ اکتبر سال میلادی جاری (۱۳مهرماه) اکران خواهد شد.

The post «ونوم» موردانتظارترین فیلم پاییز امسال است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا