تمامی مطالب

دومین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به درون دنیای عنکبوتی)

بیاتومگ – کمپانی سونی دومین تریلر کامل و رسمی را برای انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به درون دنیای عنکبوتی) منتشر کرده که در آن، مایلز مورالز متوجه می‌شود که تعداد زیادی مرد عنکبوتی مثل او وجود دارند. در زیر می‎توانید این تریلر را با دو کیفیت مشاهده یا دانلود نمایید.

این انیمیشن به کارگردانی پیتر رمزی، باب پرشیچتی و رادنی راتمن می‎باشد و فیلمنامه آن را نیز فیل لرد قلم زده است. مایلز با صداپیشگی شیمیک مور، یک نوجوان آمریکای لاتین است که در کتاب‎های کمیکی به نام Ultimate (نهایی)، به دنبال مرگ پیتر پارکر، به طور تمام وقت، خرقه مرد عنکبوتی را بر تن می‎کند.

این انیمیشن، برای اولین بار کاراکتر مایلز مورالز از دنیای کمیک را بر روی پرده سینماها به نمایش درخواهد آورد. در این انیمیشن، نقش مربی‌گری مایلز را پیتر پارکر برعهده دارد. صداپیشگان این انیمیشن نیز شامل شیمیک مور در نقش مایلز مورالز، جیک جانسون در نقش پیتر پارکر، هیلی استاینفلد در نقش اسپایدر-گوئن، نیکولاس کیج اسپایدرمن نوآر و جان مولینی در نقش اسپایدر-هم می‌باشد. انیمیشن مرد عنکبوتی: سفر به درون دنیای عنکبوتی قرار است در تاریخ جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸) اکران شود.

تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به درون دنیای عنکبوتی)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته دومین تریلر انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به درون دنیای عنکبوتی) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا