تمامی مطالب

اولین تریلر فیلم Holmes & Watson (هولمز و واتسون)

بیاتومگ – اولین تریلر رسمی از فیلم Holmes & Watson (هولمز و واتسون) منتشر شده که در آن، ویل فرل در نقش شرلوک هولمز و جان سی رایلی در نقش جان اچ واتسون به نقش‌آفرینی می‌پردازند. در زیر می‌توانید این تریلر را با دو کیفیت دانلود یا مشاهده کنید. این فیلم، یک برداشت کمدی از داستان‌های کاراگاه اسطوره‌ای شرلوک هولمز خلق شده توسط سر آرتور کونن دویل است.

دیگر بازیگران فیلم هولمز و واتسون شامل رالف فاینس در نقش پروفسور موریارتی، کلی مک دونالد در نقش صاحب‌خانه شرلوک به نام خانم رز هادسون، هیو لاری در نقش برادر شرلوک به نام مایکرافت و ربکا هال در نقش اولین دکتر زن در لندن به نام دکتر گریس هارت، لورن لپکوس در نقش زنی به هوشمندی شرلوک به نام میلی و راب برایدون در نقش بازرس لسترید است.

این فیلم به کارگردانی ایتان کوهن می‌باشد. فیلم هولمز و واتسون برای اکران در تاریخ روز جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸) برنامه ریزی شده است. از آنجا که تنها چندین ماه تا اکران این فیلم بر روی پرده سینماها باقی مانده، کمپانی سونی بازاریابی برای این فیلم را سرعت بخشیده است. از همین رو، اولین تریلر رسمی آن را منتشر نموده است.

تریلر فیلم Holmes & Watson (هولمز و واتسون)

دانلود مستقیم ۳۶۰P || دانلود مستقیم ۷۲۰P

نوشته اولین تریلر فیلم Holmes & Watson (هولمز و واتسون) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا