تمامی مطالب

گل گدوت به فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) پیوست

بیاتومگ – گل گدوت ستاره فیلم Wonder Woman (واندر وومن) به جمع بازیگران فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) اضافه شد. این فیلم به کارگردانی کنت برانا و دنباله‌ای برای فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع السیر شرق) می‌باشد. فیلم مرگ بر روی نیل بر اساس رمان دیگری از آگاتا کریستی است.

کمپانی فاکس قرن بیستم نویسنده فیلمنامه فیلم قتل در قطار سریع السیر شرق یعنی مایکل گرین را بار دیگر به خدمت گرفته تا مسئول اقتباس رمان مرگ بر روی نیل به فیلمی سینمایی باشد. علاوه بر این، احتمال می‌رود کنت برانا بازی نقش پوآرو را در این فیلم نیز بر عهده خواهد داشت و سکان دار کارگردانی فیلم نیز خواهد بود.

گل گدوت – فیلم Fast Five (سریع ۵)

گل گدوت قرار است در فیلم مرگ بر روی نیل نقش وارث ثروتمندی به نام لینت ریجوی دویل را بازی کند که از کاراگاه پوآرو درخواست می‎‌کند تا به او در حل مشکلش با یک فرد طرز اول در جامعه که برای او کمین کرده، کمک کند. پس از این، دویل و پوآرو درگیر معمای قتلی می‎شوند که بر روی یک کشتی بخاری به نام کارناک رخ داده که در توری بر روی رود نیل قرار دارد.

فیلم مرگ بر روی نیل قرار است دارای بازیگران و سبک داستان‌سرایی مرموزی مشابه با فیلم قتل در قطار سریع‌ السیر شرق باشد. هنوز حضور کنت برانا در نقش کاراگاه پوآرو تایید نشده و در واقع، گل گدوت اولین بازیگری است که برای این فیلم اعلام شده اما مطمئنا در آینده، بازیگران بزرگ و پر آوازه‌ای به جمع بازیگران فیلم اضافه خواهند شد. فیلم مرگ بر روی نیل قرار است در تاریخ جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ (۲۰ دسامبر ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها اکران شود.

نوشته گل گدوت به فیلم Death on the Nile (مرگ بر روی نیل) پیوست اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا