تمامی مطالب

اولین تصویر فیلم Rocketman (راکتمن)

بیاتومگ – کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تصویر رسمی از تارون اجرتون در نقش اسطوره راک اند رول التون جان در فیلم Rocketman (راکتمن) را منتشر کرده است. فیلم راکتمن، فیلم بیوگرافی التون جان است. این هنرمند که نام اصلی وی، رجینالد کنت دوایت می‎باشد اما با نام التون جان شناخته می‎شود، در طول شش دهه از دوران حرفه‎ایش، بیش از ۳۰۰ میلیون آلبوم فروخته است.

دکستر فلچر کارگردانی فیلم راکتمن را در دست خواهد داشت و لی هال نیز فیلمنامه آن را قلم خواهد زد. تارون اجرتون قرار است نقش این خواننده و آهنگساز محبوب و مشهور را ایفا کند. در سال ۲۰۱۳ قرار بود این فیلم بیوگرافی با بازی تام هاردی ساخته شود اما این اتفاق هرگز نیافتاد اما در عوض، سرانجام در آوریل سال ۲۰۱۸، کمپانی پارامونت رسما توسعه این پروژه را آغاز کرد.

این تصویر منتشر شده تنها اجرتون در نقش التون جان را در دهه تقریبا ۷۰ میلادی نشان می‌دهد که در درون جت شخصی نشسته و یک ژاکت طلایی رنگ بر تن دارد. در این تصویر همچنین، اجرتون یکی از هزاران عینک عجیب‎وغریب التون جان را بر روی صورت دارد. فیلم راکتمن قرار است در تاریخ جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ (۳۱ می ۲۰۱۹) بر روی پرده سینماها به اکران دربیاید.

دیگر بازیگران فیلم نیز شامل جیمی بیل در نقش ترانه‌سرای اسطوره‌ای جان به نام برنی تاوپین، برایاس دالاس هاوارد در نقش مادر جان و ریچارد مادن در نقش مدیر برنامه سابق جان به نام جان راید می‌باشد. اولین تریلر فیلم در چند روز آینده منتشر خواهد شد.

تصویر فیلم Rocketman (راکتمن)

تارون اجرتون در نقش التون جان – فیلم Rocketman (راکتمن)

نوشته اولین تصویر فیلم Rocketman (راکتمن) اولین بار در بزرگترین پایگاه خبری فیلم و سریال »» Bia2Mag. پدیدار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا